Great servicing
for your vehicle

Over 10 years of experience Success through dedication

16.05.19 - 10:42

Alati ei lähe kõik libedalt.

Audi A7 230kW BiTDI toodi tuuningusse. Originaaltarkvaraga töötas kõik hästi, aga tuuningut tegema hakates ilmnes koheselt probleem madala latirõhuga ning mootor läks 3000 pöörde pealt iga kord avariirežiimi.

Mehaanilisele rikkele viitas fakt, et madalsurve pump paagis tegi kuuldavalt häält, mis pole sellele autole omane.
Kütusefiltrit lahti lõigates selgus põhjus - kütusefilter oli metallipuru paksult täis. Edasi minnes selgus, et kõrgsurvepumbas on kolvid vigastatud ja see ajab metallipuru. Sealt edasi jookseb metallipuru pihustitesse ja läbi pihustite ning lati tagasivoolu kütusepaaki, kust satub madalsurve pumpa.

Võtsime pihustid maha ja stendis selgus, et kõigil on tagasivoolud täiesti normist väljas, sest metallipuru oli pihustitest läbi käinud ning need ära kulutanud.

Remont sisaldas:
1. Kogu kütusesüsteemi läbipesu, k.a. kütusepaak.
2. Uue kõrgsurvepumba paigaldust.
3. Uute pihustite paigaldust.
4. Uue madalsurvepumba paigaldust.
5. Uue kütusefiltri paigaldust.

Peale remonti saime ka tuuningu edukalt lõpuni viia ning saavutasime 290 kW, nagu tavaliselt seda tüüpi mootorite puhul.
...

Alati ei lähe kõik libedalt.

Audi A7 230kW BiTDI toodi tuuningusse. Originaaltarkvaraga töötas kõik hästi, aga tuuningut tegema hakates ilmnes koheselt probleem madala latirõhuga ning mootor läks 3000 pöörde pealt iga kord avariirežiimi.

Mehaanilisele rikkele viitas fakt, et madalsurve pump paagis tegi kuuldavalt häält, mis pole sellele autole omane.
Kütusefiltrit lahti lõigates selgus põhjus - kütusefilter oli metallipuru paksult täis. Edasi minnes selgus, et kõrgsurvepumbas on kolvid vigastatud ja see ajab metallipuru. Sealt edasi jookseb metallipuru pihustitesse ja läbi pihustite ning lati tagasivoolu kütusepaaki, kust satub madalsurve pumpa.

Võtsime pihustid maha ja stendis selgus, et kõigil on tagasivoolud täiesti normist väljas, sest metallipuru oli pihustitest läbi käinud ning need ära kulutanud.

Remont sisaldas:
1. Kogu kütusesüsteemi läbipesu, k.a. kütusepaak.
2. Uue kõrgsurvepumba paigaldust.
3. Uute pihustite paigaldust.
4. Uue madalsurvepumba paigaldust.
5. Uue kütusefiltri paigaldust.

Peale remonti saime ka tuuningu edukalt lõpuni viia ning saavutasime 290 kW, nagu tavaliselt seda tüüpi mootorite puhul.

10.05.19 - 20:51

Mitsubishi Evo IX mootori ja ACD (aktiiv-keskdiferentsiaali) seadistamine harrastus spordi jaoks.
Mootorile tegime 2 custom seadistust, mis on kasutaja poolt enne mootori käivitamist valitavad.
* Map1: 395hj ja 495Nm
* Map2: 406hj ja 575Nm
Samuti tegime ACD aju custom seadistuse. Eesmärgiks parandada pidamist erinevates olukordades ja muuta juhitavust rohkem balanseerituks kurvi sisenemisel ja kurvist väljumisel. Tarmac/ Gravel/ Snow setingud seadistame täpselt nendele vajadustele, mis ülesande klient püstitab. ACD aju seadistamine on väga individuaalne konkreetsele autole, juhi sõidustiilile, mootori võimsusele, tagadiferentsiaali setupile, rehvidele jms. Seega parima tulemuse saavutamine nõuab palju kliendi poolset testimist ja tagasisidet.
...

Mitsubishi Evo IX mootori ja ACD (aktiiv-keskdiferentsiaali) seadistamine harrastus spordi jaoks. 
Mootorile tegime 2 custom seadistust, mis on kasutaja poolt enne mootori käivitamist valitavad.
* Map1: 395hj ja 495Nm
* Map2: 406hj ja 575Nm
Samuti tegime ACD aju custom seadistuse. Eesmärgiks parandada pidamist erinevates olukordades ja muuta juhitavust rohkem balanseerituks kurvi sisenemisel ja kurvist väljumisel. Tarmac/ Gravel/ Snow setingud seadistame täpselt nendele vajadustele, mis ülesande klient püstitab. ACD aju seadistamine on väga individuaalne konkreetsele autole, juhi sõidustiilile, mootori võimsusele, tagadiferentsiaali setupile, rehvidele jms. Seega parima tulemuse saavutamine nõuab palju kliendi poolset testimist ja tagasisidet.

Location

Your contacts

Vehicle details

Fuel type: GasolineDiesel
×