Dünostend

Kasutamise meelespea

blankblankblankblank

  • Rehvid – sõidukil ei tohi olla naastrehve või ATR/MTR rehve. Ringraja slikid, poolslikid, ralli kruusarehvid ei ole kõige sobivamad. Parimad on kõige tavalisemad suverehvid, sobivad ka lamellrehvid. Rehvide kiirusindeks peab vastama kiirusele, millega autot testitakse. Rehvide seisukord peab olema hea. Vastasel juhul võib rehv puruneda ning tuua kaasa suured kahjustused sõiduki kerele. Reeglina, mida võimsam auto, seda kõrgemat käiku testimiseks kasutame ning seda suurem sõidukiirus (düno maksimaalne kiiruse piir on 288km/h). Näiteks autod võimsuse suurusjärguga 300-400hj saavad testitud kiirusega kuni 200-220km/h. Võimsamate ja eriti 2WD autode puhul tuleb mõelda ka rehvi mõõdule. Kui testimise käigus ei ole piisavalt pidamist kehva või liiga kitsa rehvi tõttu ning rehv libiseb düno rullil läbi, on mõõtetulemus kasutu.

  • Seisukord – sõiduk peab olema parimas võimalikus tehnilises korras. Sõidukil ei tohi esineda vedelike lekkeid. Sõiduki purunemise või lekete tagajärjel tekkinud mustuse koristamine dünostendis on tasuline ja arvestatav tunnipõhiselt kehtiva hinnakirja alusel.

  • Kinnitamine – Ennem dünosse tulekut tuleb mõelda läbi auto kinnitamise võimalused. Tugevaid kinnituspunkte on vaja nii auto ees, kui taga. Originaalsed teisaldatavad pukseerimisaasad sobivad. Enamlevinud automudelite pukseerimisaasad on meil ka kohapeal olemas. Kui on ühe vedava sillaga sõiduk, mida on võimalik testida ilma sünkrota (selliselt, et üks paar rattaid seisavad paigal), siis on võimalus kinnitada üks telg ka ratastest. Kui autole on paigaldatud põhjakaitsed, mis võivad takistada sõiduki kinnitamist, siis tuleb need eelnevalt eemaldada.

  • Kütus – Veenduge, et kütusepaagis oleks piisavalt kütust. Kui sõiduk tuuakse tühja paagiga, siis rakendub tankimise lisatasu. Kui on tegemist ülelaetud bensiinimootoriga (turbo, kompressor) autoga, siis alati soovitame kasutada 98 oktaanarvuga bensiini.

  • Talvel – Testime ainult kuivasid autosid. Praktikas tähendab see seda, et kui on tegemist autoga, mis sõidab omal jõul kohale, siis tuleb see tuua juba eelmisel päeval, et saaksime panna auto töökotta ööseks kuivama.


NB! Dünostendil testimise, võimsuse mõõtmise ja seadistamise ajal rakenduvad sõiduki sõlmedele tavapärasest suuremad koormused ning ESRacing OÜ ei vastuta võimalike rikete eest, mis tekivad sõidukil testimise käigus või peale seda.

    Sinu kontaktid


    Auto andmed



    Kütuse tüüp:BensiinDiisel



    ×