Качественное
обслуживание
автомобилей

Более 15и лет опыта blank Успешные решения

Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons
#Motorsport #RacingPreps #GivemeGRIP #CornerWeight #Intercomp #nppartsandengineering Meil on uus põnev teenus kiirusefriikidele :) Kui harrastad ükskõik millist kurvisõidu motorspordi ala ning otsid maksimaalset gripi, mida rehvid on võimelised pakkuma ja head/ optimaalset auto tasakaalu, siis see teenus on sinule. Pakume kaalumisteenust nii autodele, aga nagu piltidelt järeldada võib ka 2-rattalistele. Kaalumiseks kasutame Intercomp SW777RFX võidusõidu kaale võimekusega 4x700kg (2800kg total) ja täpsusega 0.1%. Lihtsam teenus on baaskaalumine, mille käigus saab teada kõik vajalikud massid (tühimass, kaalujaotused – vasak/parem, esi/taga, diagonaalid) ning lisaks mõõdame ja salvestame nurkade kõrgused. Kõik kaalujaotuse kaalumised teeme piloodiga ja vajadusel kaardilugejaga või neid imiteerivate ballastidega. Oluliselt põhjalikum ja spetsiifilisem teenus on nurgakaalude reguleerimine. See on vajalik ennekõike ringraja, ralli / rallikrossi, drifti ja põhimõtteliselt igal võidusõidu alal, kus on tegemist kurvide läbimisega. Nurgakaalude reguleerimiseks, peab olema võimalus püstakute individuaalseks kõrguse reguleerimiseks (=coiloverid). Ideaalis ka reguleeritava pikkusega stabika kondid. Reguleerimise käigus muudame individuaalsete nurkade püstakute pikkuseid selliselt, et saavutada 50/50% diagonaalide tasakaalu suhe. See tagab maksimaalse pidamise ja ühesuguse käitumise vasakutes ja paremates kurvides. Koos nurgakaalude reguleerimisega võib olla vajalik ka sillageomeetria reguleerimine / kontroll, mida pakume Hunter Hawkeye Elite süsteemil. Tulemused kliendile kaasa.

#motorsport #racingpreps #givemegrip #CornerWeight #intercomp #nppartsandengineering
Meil on uus põnev teenus kiirusefriikidele 🙂
Kui harrastad ükskõik millist kurvisõidu motorspordi ala ning otsid maksimaalset gripi, mida rehvid on võimelised pakkuma ja head/ optimaalset auto tasakaalu, siis see teenus on sinule.
Pakume kaalumisteenust nii autodele, aga nagu piltidelt järeldada võib ka 2-rattalistele. Kaalumiseks kasutame Intercomp SW777RFX võidusõidu kaale võimekusega 4x700kg (2800kg total) ja täpsusega 0.1%.
Lihtsam teenus on baaskaalumine, mille käigus saab teada kõik vajalikud massid (tühimass, kaalujaotused – vasak/parem, esi/taga, diagonaalid) ning lisaks mõõdame ja salvestame nurkade kõrgused. Kõik kaalujaotuse kaalumised teeme piloodiga ja vajadusel kaardilugejaga või neid imiteerivate ballastidega.
Oluliselt põhjalikum ja spetsiifilisem teenus on nurgakaalude reguleerimine. See on vajalik ennekõike ringraja, ralli / rallikrossi, drifti ja põhimõtteliselt igal võidusõidu alal, kus on tegemist kurvide läbimisega. Nurgakaalude reguleerimiseks, peab olema võimalus püstakute individuaalseks kõrguse reguleerimiseks (=coiloverid). Ideaalis ka reguleeritava pikkusega stabika kondid. Reguleerimise käigus muudame individuaalsete nurkade püstakute pikkuseid selliselt, et saavutada 50/50% diagonaalide tasakaalu suhe. See tagab maksimaalse pidamise ja ühesuguse käitumise vasakutes ja paremates kurvides. Koos nurgakaalude reguleerimisega võib olla vajalik ka sillageomeetria reguleerimine / kontroll, mida pakume Hunter Hawkeye Elite süsteemil.
Tulemused kliendile kaasa.
...

5 hours ago

0 КомментарииComment on Facebook

#Cupra #VZ5 #25TFSI #dynoTuned Esimene meil ning tõenäoliselt esimene Eestis tuunitud viimase põlvkonna VAG 2.5TFSI DNW mootoriga (Cupra Formentor VZ5 / Audi Rs3 3Y). Autot ei postita (kliendi soovil), kuid dünograafikut näitame. Aju on nendel autodel lukus, ehk step 1 on aju unlock, custom patchid kasti piiraja möödumiseks (kasti aju on samuti lukus) ja loggeri kasutamiseks. Konkreetsel autol tehtud ennem testimist/seadistamist ka vahejahuti upgrade (Wagner, tänaseks on ka do88 IC saadaval), mis on alati hea mõte VAG autodel.

#CUPRA #vz5 #25tfsi #dynotuned
Esimene meil ning tõenäoliselt esimene Eestis tuunitud viimase põlvkonna VAG 2.5TFSI DNW mootoriga (Cupra Formentor VZ5 / Audi Rs3 3Y). Autot ei postita (kliendi soovil), kuid dünograafikut näitame. Aju on nendel autodel lukus, ehk step 1 on aju unlock, custom patchid kasti piiraja möödumiseks (kasti aju on samuti lukus) ja loggeri kasutamiseks. Konkreetsel autol tehtud ennem testimist/seadistamist ka vahejahuti upgrade (Wagner, tänaseks on ka do88 IC saadaval), mis on alati hea mõte VAG autodel.
...

1 week ago

1 КомментарийComment on Facebook

IC vahetus annab stockile niipalju juurde või mõjus hoopis külm välisõhk?

#JDM #Pulsar #GtiR #Ecumaster #BWEFR #dynoTuned #FlexFuel Kui cool projekt, vanakooli pisike/kerge jaapani hot hatch, manual kastiga, 4-veoga ja väga võimsa mootoriga. Nissan Pulsar GtiR (Euroopas Sunny). GtiR on homologatsiooniga Pulsari versioon, millega Nissan plaanis sõita WRCd (tegelikult sõitiski mõned valikulised etapid). Mootoriks on 2.0T rida4 sr20det ITB siibritega. Konkreetset autot on ajakohastatud moodsamate lahendustega – kaasaegne turbo (Borg Warner EFR), kütusesüsteem, mootori juhtaju (Ecumaster EMU Black) koos kõigi vajalike anduritega, mis vajalikud turvaliseks seadistamiseks ja mootori tööks ja palju muudki. Samuti paigaldatud Flex Fuel andur ning seadistus on tehtud vastavalt – auto tarbib ja aju adjustib ise ron98 ja e85 kütustega ükskõik millises vahekorras. Ron98: 404hp 529Nm E85: 503hp 652Nm

#jdm #pulsar #gtir #ecumaster #bwefr #dynotuned #flexfuel
Kui cool projekt, vanakooli pisike/kerge jaapani hot hatch, manual kastiga, 4-veoga ja väga võimsa mootoriga.
Nissan Pulsar GtiR (Euroopas Sunny). GtiR on homologatsiooniga Pulsari versioon, millega Nissan plaanis sõita WRCd (tegelikult sõitiski mõned valikulised etapid). Mootoriks on 2.0T rida4 sr20det ITB siibritega. Konkreetset autot on ajakohastatud moodsamate lahendustega – kaasaegne turbo (Borg Warner EFR), kütusesüsteem, mootori juhtaju (Ecumaster EMU Black) koos kõigi vajalike anduritega, mis vajalikud turvaliseks seadistamiseks ja mootori tööks ja palju muudki. Samuti paigaldatud Flex Fuel andur ning seadistus on tehtud vastavalt – auto tarbib ja aju adjustib ise ron98 ja e85 kütustega ükskõik millises vahekorras.
Ron98: 404hp 529Nm
E85: 503hp 652Nm
...

1 week ago

2 КомментарииComment on Facebook

Suured Tänud meister seadistajale Samvel Mäemurd 💪😎

vedeleb paar gtir kaant, yks blokk ja nipetnäpet asju veel garaasi nurgas..kui omanik huvitub kunagi osadest

#Mustang #USmuscle #Coyote #Supercharged #bignoise #Dragracing
Lubasime teha postituse meie heast kliendist Ivo Liivatist ja tema kiirenduse Ford Mustangist. Sedaenam, et hetkel on selleks ka piisavalt põhjust. Nimelt äsja toimunud Eesti kiirenduse sarja 2.etapil võitis Ivo korraga 2 klassis – Pro ET (PET) ja Super Street (SST). Mõlemad olid muide kõige suurema konkurentsiga klassid, 13 ja 17 osalejat vastavalt, kus iga osaleja on potentsiaalne võitja. Tänane Eesti kiirendus ei ole enam ainult kiiresti ja otse sõitmise autospordi ala, vaid sõita tuleb maksimaalselt täpselt. Nii täpselt, et vahest tuleb arvestada sajandik ja tuhandik osa sekundeid. Sestap meie ülesanne oli aidata Ivol ehitada ja seadistada piisavalt kiire ning samas maksimaalselt stabiilne võistlusauto, mis on võimeline sõitma igas olukorras max stabiilselt 10.900 lähedast aega ¼ miilisel distantsil.
Ford Mustang GT 2015 on 5.0 v8 Coyote mootoriga, millele paigaldatud kruvi kompressor, ning AT kastiga auto. Ehitasime mootori juba mitu aastat tagasi ning auto arendus ei ole kunagi peatunud peale seda. See on ka 1 kõige valjemaid autosid stardirivis. Kui see auto teeb väga palju ilusat lärmi lennuväljal, siis on raske sõnadega kirjeldada mida see tähendab, kui sõidame sellega kinnises dünoruumis. Ja kuna jõudu on omajagu (gramm alla 800hj), siis mõõtmiseks vaja kasutada piisava ülekandega käiku, mis teeb meil dünos lõpukiiruseks 300+kmh. Peab mainima, et on scary experience.
Video ei anna edasi seda õiget feelingut, kuid ettekujutuse saab. Volume up!

Oleme tänulikud Ivole usalduse eest ja väga õnnelikud tema saavutuste üle!
PS! Nüüd peaks vist Mustangile tegema kohustusliku tagasikutsumise tarkvara uuendusele, kuna Ivo läks SST üldarvestuses mööda Esracing'u töötajast Samvelist. Joking 🙂

Kiirenduse sari jätkub juba nädala pärast Haapsalus Kiltsi lennuväljal Luxury Motors EDRA Nationals 2025 nimelise võistlusega. Seekord on rajal lisaks ka uhked sportautod võistlemas eraldi klassis. Laupäeval kvalid, pühapäeval eliminaatori sõidud. Kindlasti on mida vaadata, tulge kohale!
...

3 weeks ago

0 КомментарииComment on Facebook

#Porsche #Carrera4S992 #PDK #dynoTuned #ProvenResults Porsche 911 992 Carrera 4S 2019 3.0T 331kW PDK kastiga. Mootori ja kasti seadistamine dünos. Lisaks programmeerisime väljalaske klapid avatuks koguaeg Sport/Sport+ režiimidel. Tulemused: Mõõdetud originaal: 340kW 562Nm ES stage1: 396kW 716Nm Jõulisa: +56kW +154Nm Korraliku tuninguga on numbrid juba üsna lähedased suurema venna, ehk 992 turbo mudelile (427kW 750Nm). Meiepoolne lisasoovitus sellel autol oleks vahejahutite upgrade, millele leiab kvaliteetse do88 lahenduse meie veebipoest.

#porsche #carrera4s992 #PDK #dynotuned #provenresults
Porsche 911 992 Carrera 4S 2019 3.0T 331kW PDK kastiga. Mootori ja kasti seadistamine dünos. Lisaks programmeerisime väljalaske klapid avatuks koguaeg Sport/Sport+ režiimidel. Tulemused:
Mõõdetud originaal: 340kW 562Nm
ES stage1: 396kW 716Nm
Jõulisa: +56kW +154Nm
Korraliku tuninguga on numbrid juba üsna lähedased suurema venna, ehk 992 turbo mudelile (427kW 750Nm). Meiepoolne lisasoovitus sellel autol oleks vahejahutite upgrade, millele leiab kvaliteetse do88 lahenduse meie veebipoest.
...

4 weeks ago

0 КомментарииComment on Facebook

#enginebuild #blueprinting #bmwb58 #b58 #Mitutoyo #MahleMotorsport #Boostline #ARP #TotalSeal #windorf Mootorid ja nende ehitamine on alati olnud meile südamelähedane ja meie töö lahutamatu osa. Kuid see pole kunagi olnud meie põhitegevus, kuna selleks pole olnud piisavalt resurssi, ennekõike ajalist. Lähiajal on selles osas tõenäoliselt oodata põnevaid uudiseid, niiet nagu öeldakse Stay tuned. Senikaua veidi pildimaterjali BMW B58 mootori ehitamisest. Kaanetööd Tiit@Windorf. Väntvõlli dünaamiline balanseerimine GTR Auto. Kõik muud mehaanilised töötlemised Slava Detjonõsev. Portimine, mõõtmised, komponentide balanseerimine, projekteerimine ja ehitus by Samvel.

#enginebuild #blueprinting #bmwb58 #b58 #Mitutoyo #MahleMotorsport #Boostline #ARP #TotalSeal #windorf
Mootorid ja nende ehitamine on alati olnud meile südamelähedane ja meie töö lahutamatu osa. Kuid see pole kunagi olnud meie põhitegevus, kuna selleks pole olnud piisavalt resurssi, ennekõike ajalist. Lähiajal on selles osas tõenäoliselt oodata põnevaid uudiseid, niiet nagu öeldakse "Stay tuned".
Senikaua veidi pildimaterjali BMW B58 mootori ehitamisest. Kaanetööd Tiit@Windorf. Väntvõlli dünaamiline balanseerimine GTR Auto. Kõik muud mehaanilised töötlemised Slava Detjonõsev.
Portimine, mõõtmised, komponentide balanseerimine, projekteerimine ja ehitus by Samvel.
...

1 month ago

1 КомментарийComment on Facebook

Load more

Расположение

    Вашы данные


    Данные автомобиля



    Тип топлива:БензинДизель



    ×