Качественное
обслуживание
автомобилей

Более 15и лет опыта blank Успешные решения

Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons
16.02.24 - 13:03

#200sxS14 #classicJDM #Sr20det #Ecumaster #dynoTuning #TechFriday
Nissan 200sx s14 võib ilmselt täna juba julgelt üheks JDM klassikuks nimetada. Teostasime mootori värskenduse uute ja paremate tükkidega, parandasime erinevaid tehnilisi lahendusi mis ajale jalga jäänud, paigaldasime ja seadistasime uue mootori juhtaju (Ecumaster Classic) koos erinevate lisa-anduritega, et mootori töö oleks turvalisem. Lõppseades ka piisavalt jõudu, et kerge RWD autoga igas olukorras fun oleks - 364hj ja 514Nm.
Kui kedagi huvitab tehniline jutt ja miks alumine dünograafik nii teistsugune on, siis võib jätkata lugemist...
Sellel autol oli eelnevalt paigaldatud vanakooli Garrett gt-seeria turbo, täpsemalt sisese WGga gt2871 väiksema ARga turbiini koda, kui õigesti mäletan siis .64. Turbo ise oli endiselt heas korras ning see ka jäi kasutusse. Selle turboga on aga hea demonstreerida sellist fenomeeni nagu boost creep. Lihtsas keeles on BC kontrollimatu boosti tõus. Sellel võib olla erinevaid põhjuseid (Just hiljuti oli meil teisel projektikal sama fenomeen, kuid täiesti teisel tehnilisel põhjusel. Sellest võin kirjutada teinekord, kui lugejatel peaks huvi olema). Aga tagasi SXi juurde. Lisasin 3 logi screenshoti, kõik on samast tõmbest, kuid kursor 3 erinevas punktis (2400/ 4900 / 7000rpm). Tõmme on gaas põhjas sõidetud ja boosti juhtimine lülitatud välja, ehk 0%WGDC. Ülemisel graafikul on sinise joonena MAP, ehk absoluutrõhk kPa. Boost, ehk turborõhk on MAP -100kPa, ehk em 3 erinevas punktis järgmine - 52, 101 ja 140kPa. Kes kPa ühikuga kursis pole, siis so jämedalt 0.5, 1.0 ja 1.4bar boosti. Antud juhul on tegemist sellega, et konkreetsel turbol on sisene WG klapp liiga väikest mõõtu ning pöörete, võimsuse ja heitgaasi koguse suurenedes, ei mahu klapist piisavalt heitgaase välja, mille tulemusena heitgaasid liigutavad kiiremini turbiini võlli ja turbo rõhk tõuseb kontrollimatult. Reaalsuses see aga ei takistanud meid, kuna alt-keskelt sai turbo juhtimisega rõhk soovitud tasemele ning ülevalt 1.4bar rahuldas meid samuti. Kahjuks aga ei ole võimalik selle turboga teha vähem võimsust ülevalt, kuna see ongi miinimum boost.
Samuti näitab olukord taaskord seda, et tolle ajastu GT turbodel pole Garrett piisavalt RDd teinud. See on meil 2.juhus, kunagi lasime GT-seeria turbol WG-klapi ava suuremaks freesida samal põhjusel.
...

#200sxS14 #classicJDM #Sr20det #Ecumaster #dynoTuning #TechFriday Nissan 200sx s14 võib ilmselt täna juba julgelt üheks JDM klassikuks nimetada. Teostasime mootori värskenduse uute ja paremate tükkidega, parandasime erinevaid tehnilisi lahendusi mis ajale jalga jäänud, paigaldasime ja seadistasime uue mootori juhtaju (Ecumaster Classic) koos erinevate lisa-anduritega, et mootori töö oleks turvalisem. Lõppseades ka piisavalt jõudu, et kerge RWD autoga igas olukorras fun oleks - 364hj ja 514Nm. Kui kedagi huvitab tehniline jutt ja miks alumine dünograafik nii teistsugune on, siis võib jätkata lugemist... Sellel autol oli eelnevalt paigaldatud vanakooli Garrett gt-seeria turbo, täpsemalt sisese WGga gt2871 väiksema ARga turbiini koda, kui õigesti mäletan siis .64. Turbo ise oli endiselt heas korras ning see ka jäi kasutusse. Selle turboga on aga hea demonstreerida sellist fenomeeni nagu boost creep. Lihtsas keeles on BC kontrollimatu boosti tõus. Sellel võib olla erinevaid põhjuseid (Just hiljuti oli meil teisel projektikal sama fenomeen, kuid täiesti teisel tehnilisel põhjusel. Sellest võin kirjutada teinekord, kui lugejatel peaks huvi olema). Aga tagasi SXi juurde. Lisasin 3 logi screenshoti, kõik on samast tõmbest, kuid kursor 3 erinevas punktis (2400/ 4900 / 7000rpm). Tõmme on gaas põhjas sõidetud ja boosti juhtimine lülitatud välja, ehk 0%WGDC. Ülemisel graafikul on sinise joonena MAP, ehk absoluutrõhk kPa. Boost, ehk turborõhk on MAP -100kPa, ehk em 3 erinevas punktis järgmine - 52, 101 ja 140kPa. Kes kPa ühikuga kursis pole, siis so jämedalt 0.5, 1.0 ja 1.4bar boosti. Antud juhul on tegemist sellega, et konkreetsel turbol on sisene WG klapp liiga väikest mõõtu ning pöörete, võimsuse ja heitgaasi koguse suurenedes, ei mahu klapist piisavalt heitgaase välja, mille tulemusena heitgaasid liigutavad kiiremini turbiini võlli ja turbo rõhk tõuseb kontrollimatult. Reaalsuses see aga ei takistanud meid, kuna alt-keskelt sai turbo juhtimisega rõhk soovitud tasemele ning ülevalt 1.4bar rahuldas meid samuti. Kahjuks aga ei ole võimalik selle turboga teha vähem võimsust ülevalt, kuna see ongi miinimum boost. Samuti näitab olukord taaskord seda, et tolle ajastu GT turbodel pole Garrett piisavalt RDd teinud. See on meil 2.juhus, kunagi lasime GT-seeria turbol WG-klapi ava suuremaks freesida samal põhjusel.
31.12.23 - 12:15

#happyNY2024 #ESracing #raassillarx
Lõpetame selle aasta oma tööka ja sõbraliku kollektiiviga väga lõbusalt kiirete kurvide läbimisega. Soovime kõigile klientidele, sõpradele, tuttavatele ja muidu auto-/motoentusiastidele head vana aasta lõppu, meeleolukaid pühi ja palju põnevat uuel aastal!
...

#happyNY2024 #ESracing #raassillarx Lõpetame selle aasta oma tööka ja sõbraliku kollektiiviga väga lõbusalt kiirete kurvide läbimisega. Soovime kõigile klientidele, sõpradele, tuttavatele ja muidu auto-/motoentusiastidele head vana aasta lõppu, meeleolukaid pühi ja palju põnevat uuel aastal!
Load more

Расположение

    Вашы данные


    Данные автомобиля



    Тип топлива:БензинДизель



    ×