Качественное
обслуживание
автомобилей

Более 15и лет опыта Успешные решения

Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons
#EvolutionIX #dynoTuned #provenResults
Veel vahest harva näeb ja õnnestub seadistadagi neid autosid. Ron98 custom seadistamine dünos. Autol ei olnud originaal tarkvara - võimsus oli lõpus originaalist kõrgem, väände osa puutumata, segu liigselt rikas jne. Ruumi  seadistuse parandamiseks oli, seega andsime endast parima.
Baas: 345hp 388Nm
ES custom tune: 390hp 538Nm
Jõulisa: +150Nm +45hp (3500-5700 ca +80-90hp)

#evolutionix #dynotuned #ProvenResults
Veel vahest harva näeb ja õnnestub seadistadagi neid autosid. Ron98 custom seadistamine dünos. Autol ei olnud originaal tarkvara - võimsus oli lõpus originaalist kõrgem, väände osa puutumata, segu liigselt rikas jne. Ruumi seadistuse parandamiseks oli, seega andsime endast parima.
Baas: 345hp 388Nm
ES custom tune: 390hp 538Nm
Jõulisa: +150Nm +45hp (3500-5700 ca +80-90hp)
...

2 weeks ago

2 КомментарииComment on Facebook

Mis seal peale 6000 juhtub ?

Bmw 335i ka seadistate?

Porsche 996 turbo custom roostevaba väljalaske süsteem koos sport katalüsaatorite ja test pipe'dega. ...

1 month ago

1 КомментарийComment on Facebook

Ilus

#AudiRs3 #DNWA #stage3tuning #dynotuned #provenResults
Audi Rs3 8V 2.5TFSI DNWA 294kW DQ500 stage2 ja stage3 mootori ja kasti tuning, kõik ron98 bensiin.
Modifikatsioonid stage2: stock cat DP, no OPF, Audi sport exhaust, do88 InterCooler, intake piping.
Modifikatsioonid stage3: sport cat DP, TTE600 turbo, 960cc port pihustid, NGK race tip külmemad küünlad.
Mõõdetud originaal (no OPF, do88 IC): 321kW 527Nm
Stage2 tuning: 362kW 665Nm
Stage3 tuning: 409kW 667Nm

#audirs3 #dnwa #stage3tuning #dynotuned #ProvenResults
Audi Rs3 8V 2.5TFSI DNWA 294kW DQ500 stage2 ja stage3 mootori ja kasti tuning, kõik ron98 bensiin.
Modifikatsioonid stage2: stock cat DP, no OPF, Audi sport exhaust, do88 InterCooler, intake piping.
Modifikatsioonid stage3: sport cat DP, TTE600 turbo, 960cc port pihustid, NGK race tip külmemad küünlad.
Mõõdetud originaal (no OPF, do88 IC): 321kW 527Nm
Stage2 tuning: 362kW 665Nm
Stage3 tuning: 409kW 667Nm
...

2 months ago

2 КомментарииComment on Facebook

"Bang for buck" tundub. et stage 2 on kõige mõistlikum (kulutatud raha vs tulemus). Stage 3 on ilmselgelt tunduvalt kulukam 😀

Eks iga autoga on sedasi. Stage 1 kõige lihtsam ja odavam edasi juba vähe keerukam. Samas kui mingi 10k euri alla panna sinna korraga ,saab päris kiire asja. Muidugi kõva tunne võib olla kui enamus lambosi ja ferrarisi ära kotid 😅

#dynotuned #provenResults #stage2tuning #do88
Audi S38V 2.0TSI 221kW DQ381 stage2 tuning. Do88 intake, do88 vahejahuti, catback exhaust, ron98. Mootori ja kasti seadistamine dünos.
Mõõdetud stock (stock soft): 251kW 449Nm
Mõõdetud custom stage2: 305kW 536Nm
Jõulisa: +54kW +87Nm

#dynotuned #ProvenResults #stage2tuning #do88
Audi S38V 2.0TSI 221kW DQ381 stage2 tuning. Do88 intake, do88 vahejahuti, catback exhaust, ron98. Mootori ja kasti seadistamine dünos.
Mõõdetud stock (stock soft): 251kW 449Nm
Mõõdetud custom stage2: 305kW 536Nm
Jõulisa: +54kW +87Nm
...

2 months ago

0 КомментарииComment on Facebook

Pidasime rajasõidu sõpruskonnaga meeleoluka düno klubipäeva. Autosid oli laias valikus – BMW e36 m52tu28, Subaru BRZ, BMW M2 F87 N55 MT, Lotus Exige 3.5K MT, Lotus Elise S1 1.8, Toyota Supra GR 3.0T, Opel Omega A 3000, Mazda Miata.
Autode omanikud olid väga tublid ja abivalmid ning autode kinnitamine sujus väga kiiresti, selliselt saime mõõdetud 8 autot 5h jooksul. Nagu oligi arvata kõige rohkem läks aega Lotuste kinnitamisega ning lisaks Elise hakkas natukene jonnima ja iseloomu näitama (immo puldi patarei sai otsa just dünos). Ühestki autost ei jäänud dünoruumi mitte ühtegi tilka õli või jahutusvedelikku, mis on muidugi ka loogiline, kui on tegemist rajasõiduks ettevalmistatud autodega, mis saavad regulaarset kontrolli ja tähelepanu. Kõige lahjema auto tiitli sai sellel korral Elise 113kW ning kõige võimsam oli Supra 350kW (mighty b58).

Pidasime rajasõidu sõpruskonnaga meeleoluka düno klubipäeva. Autosid oli laias valikus – BMW e36 m52tu28, Subaru BRZ, BMW M2 F87 N55 MT, Lotus Exige 3.5K MT, Lotus Elise S1 1.8, Toyota Supra GR 3.0T, Opel Omega A 3000, Mazda Miata.
Autode omanikud olid väga tublid ja abivalmid ning autode kinnitamine sujus väga kiiresti, selliselt saime mõõdetud 8 autot 5h jooksul. Nagu oligi arvata kõige rohkem läks aega Lotuste kinnitamisega ning lisaks Elise hakkas natukene jonnima ja iseloomu näitama (immo puldi patarei sai otsa just dünos). Ühestki autost ei jäänud dünoruumi mitte ühtegi tilka õli või jahutusvedelikku, mis on muidugi ka loogiline, kui on tegemist rajasõiduks ettevalmistatud autodega, mis saavad regulaarset kontrolli ja tähelepanu. Kõige lahjema auto tiitli sai sellel korral Elise 113kW ning kõige võimsam oli Supra 350kW (mighty b58).
...

2 months ago

1 КомментарийComment on Facebook

Dose the lotus elise s1 have the original rover engine ?

Load more

Расположение

    Вашы данные


    Данные автомобиля



    Тип топлива:БензинДизель



    ×