Great servicing
for your vehicle

Over 15 years of experience blank Success through dedication

Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons
#HarrisWeldworks #Ecumaster #ADUdash #PMU #dragracing Ecumasteri võidusõidu elektroonika lahendused on väga populaarsed väga laialdase suunitlusega projektidel - tänava, drifti, raja, ralli, vesijeti, offroad jm projektidel. Siin on näide, kus Harri kasutab ADU dashi ja PMU moodulit oma hardcore outlaw kiirenduse masinal. Praktiliselt kõik Ecumasteri tooted on meil laos kohapeal olemas.

#harrisweldworks #ecumaster #adudash #PMU #dragracing
Ecumasteri võidusõidu elektroonika lahendused on väga populaarsed väga laialdase suunitlusega projektidel - tänava, drifti, raja, ralli, vesijeti, offroad jm projektidel. Siin on näide, kus Harri kasutab ADU dashi ja PMU moodulit oma hardcore outlaw kiirenduse masinal.
Praktiliselt kõik Ecumasteri tooted on meil laos kohapeal olemas.
...

21 hours ago
#KIAStinger #dynoTested #DTEbox Kia Stinger 3.3T 269kW 2023. Meie ei paku tuningut tarkvaraga sellele autole. Küll aga on sellele autole olemas DTE tuningu box, mis lubab mõistlikut juurdekasvu. Ning mis veelgi olulisem, ei katkesta boxi kasutamine garantiilisel autol garantiid. Klient soovis tuningut, kuna temale tundus auto veidi aeglane. Kui me 1.korda autot dünos testisime, siis selgus et autol on puudu ca 100kW ja väänet on nagu vabalthingava mootoriga. Seda ta ka tegelikult oli, autol oli kõva underboost. Peale mehaaniliste vigade parandust mõõtis sama auto originaalis tehasest lubatud jõudu ilusti - 273kW 554Nm ning DTE boxiga 315kW ja 648Nm. Rikkis auto ja tuninguga korras auto vahe seega +140kW +341Nm. Usume, et vahe võiks olla tuntav ja enam ei tekita aeglase auto tunnet.

#kiastinger #dynotested #dtebox
Kia Stinger 3.3T 269kW 2023. Meie ei paku tuningut tarkvaraga sellele autole. Küll aga on sellele autole olemas DTE tuningu box, mis lubab mõistlikut juurdekasvu. Ning mis veelgi olulisem, ei katkesta boxi kasutamine garantiilisel autol garantiid. Klient soovis tuningut, kuna temale tundus auto veidi aeglane. Kui me 1.korda autot dünos testisime, siis selgus et autol on puudu ca 100kW ja väänet on nagu vabalthingava mootoriga. Seda ta ka tegelikult oli, autol oli kõva underboost. Peale mehaaniliste vigade parandust mõõtis sama auto originaalis tehasest lubatud jõudu ilusti - 273kW 554Nm ning DTE boxiga 315kW ja 648Nm. Rikkis auto ja tuninguga korras auto vahe seega +140kW +341Nm. Usume, et vahe võiks olla tuntav ja enam ei tekita aeglase auto tunnet.
...

3 days ago

2 CommentsComment on Facebook

Boostileke nii uuel autol? V mis see mehaaniline probleem seal oli?

Kujutan juba ette auto omaniku tunnet.

#VAGMQB #stage2 #moneywellspent #dynoTuned #provenResult Antud auto on hea näide sellest, kus raha on kulutatud targalt, mis on taganud väga hea lõpptulemuse. Skoda Octavia 2.0TSI 169kW FWD DQ250. Antud mootor (CHHA) on väiksema turboga (IS20) võrreldes oma “suurema venna” 2.0TSI 200/206/221kW mootoriga, millel on suurem IS38 turbo. Kuid teadlikult valitud komponentidega ja kvaliteetse tuninguga on võimalik saavutada väga lähedane performance. Antud mootori puhul pädeb täpselt sama “retsept”, mida oleme oma kodulehel kirjeldanud võimsama 2.0TSI MQB platvormi tuningu kohta – do88 vahejahuti, do88 turbo intake pipe, downpipe (catless või sportcat), väljalase. Tulemus oli isegi meie jaoks veidi üllatav. Dünotulemused: Run3: 192kW 400Nm (võrdluseks samasugune auto, kuid 100% stock. Jah, see mootor teebki rohkem jõudu, kui tootja lubab) Run2: 205kW 403Nm (stock softiga, kuid ülalmainitud raua modifikatsioonidega) Run3: 270kW 503Nm (raua modifikatsioonidega + ES stage2 seadistus) Ehk kokkuvõtteks tulemus +78kW +103Nm võrreldes 100% originaal autoga.

#VAGMQB #stage2 #moneywellspent #dynoTuned #provenResult
Antud auto on hea näide sellest, kus raha on kulutatud targalt, mis on taganud väga hea lõpptulemuse.
Skoda Octavia 2.0TSI 169kW FWD DQ250. Antud mootor (CHHA) on väiksema turboga (IS20) võrreldes oma “suurema venna” 2.0TSI 200/206/221kW mootoriga, millel on suurem IS38 turbo. Kuid teadlikult valitud komponentidega ja kvaliteetse tuninguga on võimalik saavutada väga lähedane performance. Antud mootori puhul pädeb täpselt sama “retsept”, mida oleme oma kodulehel kirjeldanud võimsama 2.0TSI MQB platvormi tuningu kohta – do88 vahejahuti, do88 turbo intake pipe, downpipe (catless või sportcat), väljalase. Tulemus oli isegi meie jaoks veidi üllatav.
Dünotulemused:
Run3: 192kW 400Nm (võrdluseks samasugune auto, kuid 100% stock. Jah, see mootor teebki rohkem jõudu, kui tootja lubab)
Run2: 205kW 403Nm (stock softiga, kuid ülalmainitud raua modifikatsioonidega)
Run3: 270kW 503Nm (raua modifikatsioonidega + ES stage2 seadistus)
Ehk kokkuvõtteks tulemus +78kW +103Nm võrreldes 100% originaal autoga.
...

3 weeks ago
Tänu operatiivselt reageerinud püsikliendile, saime Etron GT testitud (ja ka Taycan 4 ning 4S on samad tulemused). Originaal: Launch controliga: 390 kW, 650Nm Ilma: 350kW, 650 Nm 100-200: 9.x sek 0-100: 3.9s (ametlik 4.1s) 1/4 Mile: 11.9s Tuuning: Kõikides oludes: 530 kW, 680Nm. 100-200: 6.6s 0-100: 3.6s 1/4 Mile: 11.1s

Tänu operatiivselt reageerinud püsikliendile, saime Etron GT testitud (ja ka Taycan 4 ning 4S on samad tulemused).

Originaal:
Launch controliga: 390 kW, 650Nm
Ilma: 350kW, 650 Nm
100-200: 9.x sek
0-100: 3.9s (ametlik 4.1s)
1/4 Mile: 11.9s

Tuuning:
Kõikides oludes: 530 kW, 680Nm.
100-200: 6.6s
0-100: 3.6s
1/4 Mile: 11.1s
...

1 month ago

5 CommentsComment on Facebook

Moditud versiooni 100-200 on päris muljetavaldav

Mega vahe

Kas nii julma vahega ei teki häda, et igasugu raudvara vedrustuses jne ei kannata sellist kiirendust?

Load More

EDIT: Aitäh autod leitud! #taycan #etrongt Arendustegevusega seoses oleks testimiseks vajalik ligipääs Taycan 4S või Etron GT-le (mitte RS). Võimsuse kasv tavaoludes jääb ca. 25% juurde, aga täpsete numbrite jaoks oleks meil autot vaja. Turbo S, Turbo ja Etron GT RS on juba edukalt testitud. Garantii jääb kehtima ning auto rauale ohtu pole - paigaldame teise juhtploki ning originaal jääb täiesti puutumata kujul alles. 4S-i või GT omanikule, kes abistab tuuning tasuta - ainult juhtploki omahinnaga :)

EDIT: Aitäh autod leitud!

#Taycan #etronGT

Arendustegevusega seoses oleks testimiseks vajalik ligipääs Taycan 4S või Etron GT-le (mitte RS).
Võimsuse kasv tavaoludes jääb ca. 25% juurde, aga täpsete numbrite jaoks oleks meil autot vaja.

Turbo S, Turbo ja Etron GT RS on juba edukalt testitud.

Garantii jääb kehtima ning auto rauale ohtu pole - paigaldame teise juhtploki ning originaal jääb täiesti puutumata kujul alles.

4S-i või GT omanikule, kes abistab tuuning tasuta - ainult juhtploki omahinnaga 🙂
...

1 month ago

1 CommentComment on Facebook

Tavalisele e-tron 55-le pole midagi analoogset?

#Cupra #stage1 #dynotuned #provenResults Cupra Leon 2.0TSI 228kW DQ381 2021 stage1 mootori ja kasti seadistamine dünos. Mõõdetud originaal: 257kW 445Nm ES stage1: 310kW 539Nm Jõulisa: +53kW +94Nm

#cupra #stage1 #dynotuned #ProvenResults
Cupra Leon 2.0TSI 228kW DQ381 2021 stage1 mootori ja kasti seadistamine dünos.
Mõõdetud originaal: 257kW 445Nm
ES stage1: 310kW 539Nm
Jõulisa: +53kW +94Nm
...

2 months ago

1 CommentComment on Facebook

Kas uuema geni IC on juba tehasepoolt parem ?

Load more

Location

    Your contacts


    Vehicle details



    Fuel type:GasolineDiesel



    ×