Great servicing
for your vehicle

Over 15 years of experience blank Success through dedication

Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons
#300kstillrocking #dynotuned #DPFtechFriday Hiljuti käis meil Audi A6C7 3.0bTd 230kW mootoriga millele me tegime tuuningu aastal 2019. Vahepeal on auto vahetanud omanikke ja kogunud korralikult kilomeetreid, hetkenäit ca 300tkm. Tegelikult tagasituleku põhjus oli Audi kohustuslik tarkvara uuendus (parandusmeede), mis pühkis tuningu ja muudab paljude Audide kasutajate silmis auto oluliselt kehvemaks, On kurdetud erinevaid muresid - kägukasti toimivus, mootori jõuetus alt otsast, suurenenud kütusekulu, isegi püsikiiruse hoidjaga olnud veidrusi. Mis aga meie jaoks oli märkimisväärne on see, et see auto on endiselt DPFiga! Jah, ilmselgelt ei ole enam ideaalses konditsioonis, kuid endiselt toimiv ja oleme näinud palju kehvemas seisus DPFe poole väiksema läbisõidu juures. DPFi iga mõjutab väga palju see, kuidas autot kasutatakse - soovitame vältida lühikesi otsi, sõita mootor alati töösoojaks, vähemalt korra päevas võiks ka mõned käigud peeneks lasta jne. Lisaks mõjutab auto tehniline seisund - nt väljalaskesse lekkiv õli, lekkiv EGRi süsteem või kehvas seisus pihustid kohe kindlasti ei soodusta DPFi pikka eluiga. Kuid samuti ei tasu unustada, et kogu see aeg auto on olnud tuninguga! Arvan, et sellega võib lükata ümber müüdi, et tuning vähendab DPFi eluiga. Määrav siinkohal on mitte see, kas on tuning või originaal, vaid seadistuse kvaliteet! DPFga autol on väga oluline mis seguga mootor käib. Liiga rikas segu tekitab oluliselt rohkem tahma ja tõstab kõvasti EGTd. Ning mis kõige kehvem, omanik isegi ei saa seda ise teada, kuna DPF maskeerib selle edukalt ära. Kui liiga rikka seguga diisel autol DPF ära võtta, siis auto suitseb, optimaalse seguga diisel ei suitse ka ilma DPFta. Teemakohase auto panime muidugi ka dünosse, kus ta tegi endiselt ootuspärased numbrid ja graafiku.

#300kstillrocking #dynotuned #DPFtechFriday
Hiljuti käis meil Audi A6C7 3.0bTd 230kW mootoriga millele me tegime tuuningu aastal 2019. Vahepeal on auto vahetanud omanikke ja kogunud korralikult kilomeetreid, hetkenäit ca 300tkm. Tegelikult tagasituleku põhjus oli Audi kohustuslik tarkvara uuendus (parandusmeede), mis "pühkis" tuningu ja muudab paljude Audide kasutajate silmis auto oluliselt kehvemaks, On kurdetud erinevaid muresid - kägukasti toimivus, mootori jõuetus alt otsast, suurenenud kütusekulu, isegi püsikiiruse hoidjaga olnud veidrusi. Mis aga meie jaoks oli märkimisväärne on see, et see auto on endiselt DPF'iga! Jah, ilmselgelt ei ole enam ideaalses konditsioonis, kuid endiselt toimiv ja oleme näinud palju kehvemas seisus DPF'e poole väiksema läbisõidu juures. DPFi iga mõjutab väga palju see, kuidas autot kasutatakse - soovitame vältida lühikesi otsi, sõita mootor alati töösoojaks, vähemalt korra päevas võiks ka mõned käigud peeneks lasta jne. Lisaks mõjutab auto tehniline seisund - nt väljalaskesse lekkiv õli, lekkiv EGRi süsteem või kehvas seisus pihustid kohe kindlasti ei soodusta DPFi pikka eluiga. Kuid samuti ei tasu unustada, et kogu see aeg auto on olnud tuninguga! Arvan, et sellega võib lükata ümber müüdi, et tuning vähendab DPFi eluiga. Määrav siinkohal on mitte see, kas on tuning või originaal, vaid seadistuse kvaliteet! DPFga autol on väga oluline mis seguga "mootor käib". Liiga rikas segu tekitab oluliselt rohkem tahma ja tõstab kõvasti EGTd. Ning mis kõige kehvem, omanik isegi ei saa seda ise teada, kuna DPF "maskeerib" selle edukalt ära. Kui liiga rikka seguga diisel autol DPF ära võtta, siis auto suitseb, optimaalse seguga diisel ei suitse ka ilma DPFta.
Teemakohase auto panime muidugi ka dünosse, kus ta tegi endiselt ootuspärased numbrid ja graafiku.
...

1 week ago

4 CommentsComment on Facebook

Keegi oskab 230kw a6tel dpf eemaldamisel selle suitsemise vastu ka rohtu leida? Väidetavalt, katalüsaatori pritsitakse kütet?

Enda bitdi’l sai ka just 300kellale ja tapselt sama teema on selle tehase tagasi kutsumisega. Hetkel auto originaal konditsioonis koos tahma filtriga. Eks siis peale audis käimist tuleb Teile külla tulla!

Pean lisama, et ka kütusekulu kukkus vähemalt 0,5 l/100km kohta.

#truckfriday #Scania #chiptuning #bigdiesel #TQmonster Teeme ka rasketehnika tarkvaralist tuningut. Kuigi meil puudub optimaalne võimalus nende masinate testimiseks (=loe dünostend), siis see ei tähenda et me neid kuidagi suvaliselt pimesi tuuniksime. Segu seadistame paika lairiba lambda andmete abil. Metsa harvestere oleme testinud otse metsas, traktoreid põllu peal ja rekkaid maanteel. See on ka põhjus, miks palume veokate omanikel koormaga meie juurde tulla. Antud Scania R450 juht võttis asja väga tõsiselt :)

#truckfriday #Scania #chiptuning #bigdiesel #tqmonster
Teeme ka rasketehnika tarkvaralist tuningut. Kuigi meil puudub optimaalne võimalus nende masinate testimiseks (=loe dünostend), siis see ei tähenda et me neid kuidagi suvaliselt pimesi tuuniksime. Segu seadistame paika lairiba lambda andmete abil. Metsa harvestere oleme testinud otse metsas, traktoreid põllu peal ja rekkaid maanteel. See on ka põhjus, miks palume veokate omanikel koormaga meie juurde tulla. Antud Scania R450 juht võttis asja väga tõsiselt 🙂
...

2 weeks ago

1 CommentComment on Facebook

Tubli töö teie poolt! Kütusekulu alles testin, aga hetke näitude järgi langenud. Jõudlus masinal on super. Nüüd on isegi madalal pöördel jõudu edasi liikuda, mitte ei ole hingest kinni nagu enne Kiitus meestele, teavad mida teevad ja on hingega asja juures 🙂

#stage1tuning #dynoTuned #provenResult #VAGfriday #hallmetallikdiisel VW Tiguan 2.0TSI 180kW DQ381 DSG kastiga. Mõõdetud originaal: 192kW 411Nm ES stage1: 245kW 467Nm Jõulisa: +53kW +56Nm

#stage1tuning #dynotuned #ProvenResult #vagfriday #hallmetallikdiisel
VW Tiguan 2.0TSI 180kW DQ381 DSG kastiga.
Mõõdetud originaal: 192kW 411Nm
ES stage1: 245kW 467Nm
Jõulisa: +53kW +56Nm
...

4 weeks ago
#Supra #2JZVVTi #Ecumaster #Garrett #Artecperformance #Turbosmart #RadiumEngineering #Fastironclothing Pole jõudnud kordagi postitada ühte kenat Supra projekti, mida oleme üsna ammu ehitanud. Mõnikord võime pikemalt kirjutada. Seekord aga tegime viimase setupiga baas-seadistuse ron98 bensiiniga. Mootorit juhib ja datat kuvab Ecumaster elektroonika. Baastõmme on tehtud WG vedru jõuga, ehk minimaalse boostiga. Valitud vedruga teeb auto 0.85bar boosti ning sellega saime kirja 480hj 560Nm. Edasi lülitasime sisse boosti juhtimise ning jätkasime seadistamist. Lõpetasime 700hj ja 800Nm juures, mis on hetkel korraga piirav nii ülekande komponentide varu, kui ka ron98 kütuse kvaliteedi poolest. Mootoril on piisavalt varu jätkata jõu lisamist peale transmissiooni upgradei parema kütusega. Samuti on probleemiks traction. 4.käiguga pole mingit lootust ja 5.käiguga veidi üle 7krpm on kiirus 300kph. Meie düno limiit on 288kph. Seetõttu olime sunnitud lõpetama tõmbed varem, ennem mootori potentsiaalset pöörete piirajat.

#Supra #2JZVVTi #Ecumaster #Garrett #Artecperformance #Turbosmart #RadiumEngineering #Fastironclothing
Pole jõudnud kordagi postitada ühte kenat Supra projekti, mida oleme üsna ammu ehitanud. Mõnikord võime pikemalt kirjutada. Seekord aga tegime viimase setupiga baas-seadistuse ron98 bensiiniga. Mootorit juhib ja datat kuvab Ecumaster elektroonika. Baastõmme on tehtud WG vedru jõuga, ehk minimaalse boostiga. Valitud vedruga teeb auto 0.85bar boosti ning sellega saime kirja 480hj 560Nm. Edasi lülitasime sisse boosti juhtimise ning jätkasime seadistamist. Lõpetasime 700hj ja 800Nm juures, mis on hetkel korraga piirav nii ülekande komponentide varu, kui ka ron98 kütuse kvaliteedi poolest. Mootoril on piisavalt varu jätkata jõu lisamist peale transmissiooni upgrade'i parema kütusega.
Samuti on probleemiks traction. 4.käiguga pole mingit lootust ja 5.käiguga veidi üle 7krpm on kiirus 300kph. Meie düno limiit on 288kph. Seetõttu olime sunnitud lõpetama tõmbed varem, ennem mootori potentsiaalset pöörete piirajat.
...

1 month ago

4 CommentsComment on Facebook

Korralikult vaeva,aega ning raha pandud siia alla. Silm lausa puhkab kui sellised projekte ette võetakse ning ka natukene avaldatakse numbreid 👌

Kuidas ülevaatus suhtub näidiku blokki millel pole abs ja bagi tuld? Kuvatakse süüte keeramisel eraldi?

Sander

#BMW #mightyB58 #PocketRocketVol2 #stage3 #MHD #XHP #Dorch #Turbosystems #do88 #Pureturbos #FlexFuel #customdynoTuned Ei möödu nädalatki ilma meie lemmik b58 mootori arenduseta. Töösse tuli meile juba tuttav hot hatch (BMW m140i rwd 8hp, mõned postid allpool stage1+ tuninguga). Seekord tegime midagi veelgi põnevamat. Paigaldasime upgrade turbo, modifitseerisime kütusesüsteemi ja väljalaset, integreerisime Flex Fuel süsteemi ja veel mõned supportivad modid. Seadistamiseks kasutasime seekord MHD platvormi, kuna MHD on teinud b58 kasutajatele palju huvitavat arendust. Näiteks, MHD (kasutamiseks on vajalik OBD2 wifi adapter, litsents - mõlemaid saab meilt nö riiulist ning telefoni app) võimaldab tavakasutajale lisaks riiuli tuningu softidele ka diagnostikat, monitoorimist, datalogimist, adoptsioonide tegemist jpm. Kuid meid huvitas seekord kõige rohkem Flex Fuel integratsioon. MHD patch võimaldab täis automaatset Flex Fuel setupi, kus kütus, süüde, load (boost) - kõik toimub täis automaatselt. See kõik eeldab muidugi õiget tarkvara setupi ja custom seadistust. Lõpptulemuseks on see, et kasutaja saab tankida ron98 ja ka e85 (mida saab nüüd mugavalt ka Eesti valitud jaamadest) ning segada neid omavahel suvalises vahekorras, kõik em kütuse variatsioonid toimivad korrektselt ja seda automaatselt, ilma et kasutaja midagi peaks muutma hakkama. Parima tulemuse saavutasime vahemikus e30-e40, mis on antud setupi puhul optimaalne. Tulemused: 1. Stock (sport katiga DP): 276kW 554Nm 2. Stage3 ron98: 373kW 710Nm 3. Stage3+ e42: 481kW 835Nm

#BMW #mightyB58 #PocketRocketVol2 #stage3 #MHD #XHP #Dorch #Turbosystems #do88 #Pureturbos #FlexFuel #customdynoTuned
Ei möödu nädalatki ilma meie lemmik b58 mootori arenduseta. Töösse tuli meile juba tuttav "hot hatch" (BMW m140i rwd 8hp, mõned postid allpool stage1+ tuninguga). Seekord tegime midagi veelgi põnevamat. Paigaldasime upgrade turbo, modifitseerisime kütusesüsteemi ja väljalaset, integreerisime Flex Fuel süsteemi ja veel mõned supportivad modid. Seadistamiseks kasutasime seekord MHD platvormi, kuna MHD on teinud b58 kasutajatele palju huvitavat arendust. Näiteks, MHD (kasutamiseks on vajalik OBD2 wifi adapter, litsents - mõlemaid saab meilt nö riiulist ning telefoni app) võimaldab tavakasutajale lisaks "riiuli" tuningu softidele ka diagnostikat, monitoorimist, datalogimist, adoptsioonide tegemist jpm. Kuid meid huvitas seekord kõige rohkem Flex Fuel integratsioon. MHD patch võimaldab täis automaatset Flex Fuel setupi, kus kütus, süüde, load (boost) - kõik toimub täis automaatselt. See kõik eeldab muidugi õiget tarkvara setupi ja custom seadistust. Lõpptulemuseks on see, et kasutaja saab tankida ron98 ja ka e85 (mida saab nüüd mugavalt ka Eesti valitud jaamadest) ning segada neid omavahel suvalises vahekorras, kõik em kütuse variatsioonid toimivad korrektselt ja seda automaatselt, ilma et kasutaja midagi peaks muutma hakkama. Parima tulemuse saavutasime vahemikus e30-e40, mis on antud setupi puhul optimaalne. Tulemused:
1. Stock (sport katiga DP): 276kW 554Nm
2. Stage3 ron98: 373kW 710Nm
3. Stage3+ e42: 481kW 835Nm
...

1 month ago

2 CommentsComment on Facebook

What is the price for this setup ?

Georg

#BMW #mightyB58 #B58TU #customDynotuning Pole saladus, et BMW B58 on 1 meie lemmik tuningu platvormidest ja seda põhjusega - high tech, suur varu tuninguks, hea töökindlus. Konkreetne viimase põlvkonna G05 X5 40i 250kW kasutab gen2 B58 mootorit, millel on tehasest tootlikum kütusesüsteem kui gen1 B58. Ennem seadistamist paigaldasime autole catless downpipe, et veidi häält paremaks saada, OPF filter jäi alles. Muus osas auto 100% stock. Mõõdetud originaal (downpipega): 278kW 530Nm Mõõdetud ES stage1+: 362kW 713Nm Jõulisa: +84kW +183Nm

#BMW #mightyB58 #B58TU #customDynotuning
Pole saladus, et BMW B58 on 1 meie lemmik tuningu platvormidest ja seda põhjusega - high tech, suur varu tuninguks, hea töökindlus.
Konkreetne viimase põlvkonna G05 X5 40i 250kW kasutab gen2 B58 mootorit, millel on tehasest tootlikum kütusesüsteem kui gen1 B58. Ennem seadistamist paigaldasime autole catless downpipe, et veidi häält paremaks saada, OPF filter jäi alles. Muus osas auto 100% stock.
Mõõdetud originaal (downpipe'ga): 278kW 530Nm
Mõõdetud ES stage1+: 362kW 713Nm
Jõulisa: +84kW +183Nm
...

2 months ago

1 CommentComment on Facebook

Kas olete teinud ka juba G05 X5 45e mis B58 ja pistikhübriid?

Load more

Location

    Your contacts


    Vehicle details



    Fuel type:GasolineDiesel



    ×