Great servicing
for your vehicle

Over 15 years of experience blank Success through dedication

Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons
#BMW #mightyB58 #PocketRocketVol2 #stage3 #MHD #XHP #Dorch #Turbosystems #do88 #Pureturbos #FlexFuel #customdynoTuned Ei möödu nädalatki ilma meie lemmik b58 mootori arenduseta. Töösse tuli meile juba tuttav hot hatch (BMW m140i rwd 8hp, mõned postid allpool stage1+ tuninguga). Seekord tegime midagi veelgi põnevamat. Paigaldasime upgrade turbo, modifitseerisime kütusesüsteemi ja väljalaset, integreerisime Flex Fuel süsteemi ja veel mõned supportivad modid. Seadistamiseks kasutasime seekord MHD platvormi, kuna MHD on teinud b58 kasutajatele palju huvitavat arendust. Näiteks, MHD (kasutamiseks on vajalik OBD2 wifi adapter, litsents - mõlemaid saab meilt nö riiulist ning telefoni app) võimaldab tavakasutajale lisaks riiuli tuningu softidele ka diagnostikat, monitoorimist, datalogimist, adoptsioonide tegemist jpm. Kuid meid huvitas seekord kõige rohkem Flex Fuel integratsioon. MHD patch võimaldab täis automaatset Flex Fuel setupi, kus kütus, süüde, load (boost) - kõik toimub täis automaatselt. See kõik eeldab muidugi õiget tarkvara setupi ja custom seadistust. Lõpptulemuseks on see, et kasutaja saab tankida ron98 ja ka e85 (mida saab nüüd mugavalt ka Eesti valitud jaamadest) ning segada neid omavahel suvalises vahekorras, kõik em kütuse variatsioonid toimivad korrektselt ja seda automaatselt, ilma et kasutaja midagi peaks muutma hakkama. Parima tulemuse saavutasime vahemikus e30-e40, mis on antud setupi puhul optimaalne. Tulemused: 1. Stock (sport katiga DP): 276kW 554Nm 2. Stage3 ron98: 373kW 710Nm 3. Stage3+ e42: 481kW 835Nm

#BMW #mightyB58 #PocketRocketVol2 #stage3 #MHD #XHP #Dorch #Turbosystems #do88 #Pureturbos #FlexFuel #customdynoTuned
Ei möödu nädalatki ilma meie lemmik b58 mootori arenduseta. Töösse tuli meile juba tuttav "hot hatch" (BMW m140i rwd 8hp, mõned postid allpool stage1+ tuninguga). Seekord tegime midagi veelgi põnevamat. Paigaldasime upgrade turbo, modifitseerisime kütusesüsteemi ja väljalaset, integreerisime Flex Fuel süsteemi ja veel mõned supportivad modid. Seadistamiseks kasutasime seekord MHD platvormi, kuna MHD on teinud b58 kasutajatele palju huvitavat arendust. Näiteks, MHD (kasutamiseks on vajalik OBD2 wifi adapter, litsents - mõlemaid saab meilt nö riiulist ning telefoni app) võimaldab tavakasutajale lisaks "riiuli" tuningu softidele ka diagnostikat, monitoorimist, datalogimist, adoptsioonide tegemist jpm. Kuid meid huvitas seekord kõige rohkem Flex Fuel integratsioon. MHD patch võimaldab täis automaatset Flex Fuel setupi, kus kütus, süüde, load (boost) - kõik toimub täis automaatselt. See kõik eeldab muidugi õiget tarkvara setupi ja custom seadistust. Lõpptulemuseks on see, et kasutaja saab tankida ron98 ja ka e85 (mida saab nüüd mugavalt ka Eesti valitud jaamadest) ning segada neid omavahel suvalises vahekorras, kõik em kütuse variatsioonid toimivad korrektselt ja seda automaatselt, ilma et kasutaja midagi peaks muutma hakkama. Parima tulemuse saavutasime vahemikus e30-e40, mis on antud setupi puhul optimaalne. Tulemused:
1. Stock (sport katiga DP): 276kW 554Nm
2. Stage3 ron98: 373kW 710Nm
3. Stage3+ e42: 481kW 835Nm
...

2 days ago

2 CommentsComment on Facebook

What is the price for this setup ?

Georg

#BMW #mightyB58 #B58TU #customDynotuning Pole saladus, et BMW B58 on 1 meie lemmik tuningu platvormidest ja seda põhjusega - high tech, suur varu tuninguks, hea töökindlus. Konkreetne viimase põlvkonna G05 X5 40i 250kW kasutab gen2 B58 mootorit, millel on tehasest tootlikum kütusesüsteem kui gen1 B58. Ennem seadistamist paigaldasime autole catless downpipe, et veidi häält paremaks saada, OPF filter jäi alles. Muus osas auto 100% stock. Mõõdetud originaal (downpipega): 278kW 530Nm Mõõdetud ES stage1+: 362kW 713Nm Jõulisa: +84kW +183Nm

#BMW #mightyB58 #B58TU #customDynotuning
Pole saladus, et BMW B58 on 1 meie lemmik tuningu platvormidest ja seda põhjusega - high tech, suur varu tuninguks, hea töökindlus.
Konkreetne viimase põlvkonna G05 X5 40i 250kW kasutab gen2 B58 mootorit, millel on tehasest tootlikum kütusesüsteem kui gen1 B58. Ennem seadistamist paigaldasime autole catless downpipe, et veidi häält paremaks saada, OPF filter jäi alles. Muus osas auto 100% stock.
Mõõdetud originaal (downpipe'ga): 278kW 530Nm
Mõõdetud ES stage1+: 362kW 713Nm
Jõulisa: +84kW +183Nm
...

1 week ago

1 CommentComment on Facebook

Kas olete teinud ka juba G05 X5 45e mis B58 ja pistikhübriid?

#wheelFriday #Protrackwheels #ProtrackONE #NANKANG #CRS #AR1 #Supra Meilt saab tellida rajasõiduks sobivaid velgi ja rehve. Pakume Protrack velgi ning Nankangi populaarseid poolslikke AR1 ja CR-S. Kaalul olev velg (vt pilti) on 18x9.5 et25 flow formed Protrack One. Kui on soovi pidamist juurde saada ja ringiaegasid parandada, siis võta ühendust ja otsime sobivat lahendust.

#wheelfriday #protrackwheels #protrackone #Nankang #CRS #AR1 #supra
Meilt saab tellida rajasõiduks sobivaid velgi ja rehve. Pakume Protrack velgi ning Nankangi populaarseid poolslikke AR1 ja CR-S.
Kaalul olev velg (vt pilti) on 18x9.5 et25 flow formed Protrack One.
Kui on soovi pidamist juurde saada ja ringiaegasid parandada, siis võta ühendust ja otsime sobivat lahendust.
...

3 weeks ago
#SuspensionFriday #BMW #M5C #KW #Hunter #HawkEyeElite BMW M5 Competition KW version4 koiloverite paigaldus ja reguleerimine. Tegemist päris tõsise komplektiga, mis annab kasutajale lõpmatud võimalused vedrustuse seadistamise ja kontrolli üle. V4 komplekt võimaldab 3-way amordi reguleerimist (low-/high-speed bump, ehk compression ja rebound). Lisaks vedrude eelpinge/kõrguse reguleerimine, mis võimaldab kustomiseerida nii auto kõrgust ning teha täpset nurgakaalude reguleerimist. Viimane ei ole oluline tänaval sõitmiseks, kuid on väga oluline rajasõiduks. Vedrud on 2 osalised, koosnevad põhivedrust ja abivedrust. Lisaks paigaldusele teostasime ka algse seadistuse ja mõistagi täpse sillageomeetria Hunter HawkEye Elite sillastendil.

#suspensionfriday #BMW #M5C #kw #Hunter #hawkeyeelite
BMW M5 Competition KW version4 koiloverite paigaldus ja reguleerimine. Tegemist päris tõsise komplektiga, mis annab kasutajale lõpmatud võimalused vedrustuse seadistamise ja kontrolli üle. V4 komplekt võimaldab 3-way amordi reguleerimist (low-/high-speed bump, ehk compression ja rebound). Lisaks vedrude eelpinge/kõrguse reguleerimine, mis võimaldab kustomiseerida nii auto kõrgust ning teha täpset nurgakaalude reguleerimist. Viimane ei ole oluline tänaval sõitmiseks, kuid on väga oluline rajasõiduks. Vedrud on 2 osalised, koosnevad põhivedrust ja abivedrust.
Lisaks paigaldusele teostasime ka algse seadistuse ja mõistagi täpse sillageomeetria Hunter HawkEye Elite sillastendil.
...

1 month ago

#AudiR8 #V10sound #exhaustFriday #customFabrication #TIGwelding #Milltek
Milltek lõpupütt, OPF'de eemaldus custom roostevaba torudega, OPF funktsionaalsuse väljaprogrammeerimine, softrevelimiter piiraja tõstmine.
...

2 months ago

1 CommentComment on Facebook

Very nice,as allways;)

#BMWb58 #pocketRocket #dynoTuned #provenResults BMW F21 m140i 250kW b58 rida6 turbo, 8hp automaat, tagavedu. Tõenäoliselt väga fun auto. Raua modifikatsioonidest ainult sportkatiga downpipe. Mõõdetud originaal (sportkatiga): 275kW 554Nm Mõõdetud ES stage1 tuning: 327kW 626Nm Jõulisa: +52kW +72Nm Põhjalikuma ülevaate BMW B58 mootori tuningu võimaluste kohta leiab meie kodulehelt - https://esracing.ee/bmw-b58-supra-mk5/

#bmwb58 #pocketrocket #dynotuned #provenresults
BMW F21 m140i 250kW b58 rida6 turbo, 8hp automaat, tagavedu. Tõenäoliselt väga fun auto. Raua modifikatsioonidest ainult sportkatiga downpipe.
Mõõdetud originaal (sportkatiga): 275kW 554Nm
Mõõdetud ES stage1 tuning: 327kW 626Nm
Jõulisa: +52kW +72Nm

Põhjalikuma ülevaate BMW B58 mootori tuningu võimaluste kohta leiab meie kodulehelt - esracing.ee/bmw-b58-supra-mk5/
...

2 months ago

2 CommentsComment on Facebook

500 кобыл на такую малышку 😅 реально pocket rocket🚀

Georg

Load more

Location

    Your contacts


    Vehicle details



    Fuel type:GasolineDiesel



    ×