Качественное
обслуживание
автомобилей

Более 10и лет опыта Успешные решения

14.04.21 - 13:50

#chiptuning #stage1 #Sprinter #madeinEstonia
Oleme saanud valmis põhjaliku töö (ühtekokku kulus aega lõppseadistuse välja töötamiseks ca30h) seoses uuema põlvkonna MB Sprinter (W907 2019-) 3,0d 140kW tuninguga. Konkreetne mootor on tehasest kõvasti deforsseeritud ja seega omab väga korralikku potentsiaali lisajõu seadistamiseks.
Antud buss meie dünosse kahjuks ei mahtunud, mistõttu kogu andmete logimine ja testimine tuli teha maanteel. Ainuüksi see tekitas juba väga suure ajakulu ning ebamugavuse. Samuti ilma dünota ei ole kahjuks võimalik näidata reaalselt mõõdetud jõulisa.
Kuna ükski meie kasutuses olev diagnostika ei olnud suuteline seda ajutüüpi logima, siis pidi kasutama custom loggerit. Subjektiivsete arvutuste kohaselt peaks olema juurdekasv suurusjärgus +50-60kW. Ca200kW liigutab seda suurt bussi enamus sõiduautodega võrdväärselt.
...

#chiptuning #stage1 #Sprinter #madeinEstonia
Oleme saanud valmis põhjaliku töö (ühtekokku kulus aega lõppseadistuse välja töötamiseks ca30h) seoses uuema põlvkonna MB Sprinter (W907 2019-) 3,0d 140kW tuninguga. Konkreetne mootor on tehasest kõvasti deforsseeritud ja seega omab väga korralikku potentsiaali lisajõu seadistamiseks.
Antud buss meie dünosse kahjuks ei mahtunud, mistõttu kogu andmete logimine ja testimine tuli teha maanteel. Ainuüksi see tekitas juba väga suure ajakulu ning ebamugavuse. Samuti ilma dünota ei ole kahjuks võimalik näidata reaalselt mõõdetud jõulisa.
Kuna ükski meie kasutuses olev diagnostika ei olnud suuteline seda ajutüüpi logima, siis pidi kasutama custom loggerit. Subjektiivsete arvutuste kohaselt peaks olema juurdekasv suurusjärgus +50-60kW. Ca200kW liigutab seda suurt bussi enamus sõiduautodega võrdväärselt.

06.04.21 - 12:45

#chiptuning #stage1plus #dynotuned #provenResult #madeinEstonia
2.0biT diisel 260kW ja 640Nm DSG DQ500 kastiga 4wd.
Ilmselt ilma korraliku tuninguta Mitsu Evod / Subaru STId saavad vajadusel vastikult alandatud 🙂
Dünograafikul on originaal-stage1-stage1+. Võimsamal modifikatsioonil on asendatud downpipe, muus osas on auto raud originaal.
Stage1+ juurdekasv: +81kW +125Nm
...

#chiptuning #stage1plus #dynotuned #provenResult #madeinEstonia
2.0biT diisel 260kW ja 640Nm DSG DQ500 kastiga 4wd. 
Ilmselt ilma korraliku tuninguta Mitsu Evod / Subaru STId saavad vajadusel vastikult alandatud :)
Dünograafikul on originaal-stage1-stage1+. Võimsamal modifikatsioonil on asendatud downpipe, muus osas on auto raud originaal. 
Stage1+ juurdekasv: +81kW +125Nm

Расположение

Вашы данные

Данные автомобиля

Тип топлива: БензинДизель
×