Качественное
обслуживание
автомобилей

Более 10и лет опыта Успешные решения

05.08.20 - 16:25

#dragyPerformancemeter #howFastisMyCar #testMyCar #performanceLeaderboards #noStreetrace
#greatGiftForAnyPetrolhead

Tahad kiirelt ja lihtsalt saada teada oma auto sooritusvõimet? Siin on vastus - Dragy 10Hz GPS+Glonass ja kiirenduse anduriga Performance Meter.

Dragy on väga kompaktne, lihtsa kasutusega ja suurepärase täpsusega GPS-põhine kiirenduse testiseade. Seade ühildub tasuta Dragy telefoni rakendusega läbi bluetooth'i, mille abil on võimalik salvesatada auto kiirendust ja pidurdusvõimet.

Testimiseks tuleb ainult paigaldada Dragy vastuvõtja kleebismagnetiga (komplektis) sõiduki külge, paigaldada nutitelefoni Dragy app ning leida testimiseks turvaline teelõik.
Võimalik testida nii standardseid (0-100, 0-200, 100-200; 1/8, 1/4miili; 100-0 jne), kui ka mittestandardseid vahemikke. Salvestatud tulemusi saab analüüsida (performance report), jagada sotsiaalvõrgustikes ning võrrelda teiste kasutajate tulemustega Dragy leaderboardis. Dragy Leaderboardi saab kasutada nii kohalikus regioonis, kui maailma mastaabis. Lisaks on võimalik salvestada telefonivideo koos Dragy performance andmetega.

Dragy tulemused on olnud väga sarnased kiirendusraja pro-ajavõtuga.
Dragy vastuvõtja on väga kompaktne (ca 2.5 x 7.5cm). Aku – kuni 10h.
Komplektis: 10Hz GPS+Glonass ja kiirenduse anduriga vastuvõtja, 2tk kleebisega magnetalused, USB laadimise juhe.

Toode on tavaliselt meie laost kohe saadaval.
esracing.ee/product/dragy-performance-meter/
...

#dragyPerformancemeter #howFastisMyCar #testMyCar #performanceLeaderboards #noStreetrace
#greatGiftForAnyPetrolhead

Tahad kiirelt ja lihtsalt saada teada oma auto sooritusvõimet? Siin on vastus - Dragy 10Hz GPS+Glonass ja kiirenduse anduriga Performance Meter.

Dragy on väga kompaktne, lihtsa kasutusega ja suurepärase täpsusega GPS-põhine kiirenduse testiseade. Seade ühildub tasuta Dragy telefoni rakendusega läbi bluetoothi, mille abil on võimalik salvesatada auto kiirendust ja pidurdusvõimet.

Testimiseks tuleb ainult paigaldada Dragy vastuvõtja kleebismagnetiga (komplektis) sõiduki külge, paigaldada nutitelefoni Dragy app ning leida testimiseks turvaline teelõik. 
Võimalik testida nii standardseid (0-100, 0-200, 100-200; 1/8, 1/4miili; 100-0 jne), kui ka mittestandardseid vahemikke. Salvestatud tulemusi saab analüüsida (performance report), jagada sotsiaalvõrgustikes ning võrrelda teiste kasutajate tulemustega Dragy leaderboardis. Dragy Leaderboardi saab kasutada nii kohalikus regioonis, kui maailma mastaabis. Lisaks on võimalik salvestada telefonivideo koos Dragy performance andmetega.

Dragy tulemused on olnud väga sarnased kiirendusraja pro-ajavõtuga.
Dragy vastuvõtja on väga kompaktne (ca 2.5 x 7.5cm). Aku – kuni 10h.
Komplektis: 10Hz GPS+Glonass ja kiirenduse anduriga vastuvõtja, 2tk kleebisega magnetalused, USB laadimise juhe.

Toode on tavaliselt meie laost kohe saadaval.
https://esracing.ee/product/dragy-performance-meter/

30.07.20 - 14:15

#dynotuned #provenresult #noBS #stage1 #chiptuning #madeinEstonia

Eelmine nädal tegime ringi mõned mujal ettevõtetes seadistatud autod...

Kui edasi ei viitsi lugeda, siis lühidalt loo moraal on järgmine. Kui te ei soovi osta õhku või küsitava väärtusega tulemust, siis tellige tuningu teenus ettevõttest, mis suudab teile tulemust mõõta ja tõestada. Graafikul peab olema algne tulemus ja lõplik. Kui graafikul on ainult lõplik tulemus, siis teil ei ole samuti millegi vastu tulemusi võrrelda.

Oleme enda poolt teinud düno teenuse kättesaadavaks kõigile. Koos chiptuninguga dünos testimised maksavad meil ainult 60eur! Ja vahest, kui vaja, on auto dünos päev otsa. Ainult nii on võimalik seadistades saada võimalikult hea tulemus.
Õnneks oleme märganud, et inimeste informeeritus on tõusnud ja enamus (tänapäeval 80-90%) kliente soovivad chiptuningut justnimelt koos dünos testimisega.

Aga nüüd siis mõned näited (veidi huumorit) reaalsest elust.
1. Audi A4B8 3.0d 176kW. Auto käis meil dünos testimas ja oli raske aru saada kas ikka on tehtud midagi või on tegemist originaal seadega, sest vahe samasuguste autode originaalidega oli nii marginaalne. Hiljem klient tellis meilt seadistuse, mille käigus kirjutasime auto originaaliks et saada aru. Ja nii ta on, eelmises kohas koos sisselaske pöördklappide väljaprogemisega tehti ka tuning, mis andis juurde 8kW ja 17Nm. Seadistasime auto dünos üle ja saime tulemuseks 240kW ja 732Nm (+45kW +165Nm).
2. BMW X5 3.0d 173kW. Omanik tellis chiptuningu teadmata, et autol oli eelmise omaniku poolt juba midagi tehtud. Mõõdetud tulemus ja tossu täis hoov ei jätnud kahtluseks ruumi. Rääkisime kliendile, et me ilmselt vägapalju jõudu juurde ei saa, kuid võime parandada seadistuse kvaliteeti. Klient oli nõus, saime vanale seadele juurde +24kW ja 77Nm ning mis põhiline auto ei suitsenud enam. Originaali ei mõõtnud.
3. BMW 320d 110kW. Klient soovis mõõta autot dünos, kuna peale mujal tehtud chiptuningut ei saanud aru kas midagi muutus. Mõõtetulemus äratas kahtlust kas autoga on midagi tehtud. Klient soovis, et teeme ringi. Algatuseks kirjutasime originaaliks, võrdlusena saime teada, et eelmine tuning andis juurde +2kW ja 40Nm. Seadistasime auto üle ja saime juurde +20kW ja 105Nm.
...

#dynotuned #provenresult #noBS #stage1 #chiptuning #madeinEstonia

Eelmine nädal tegime ringi mõned mujal ettevõtetes seadistatud autod...

Kui edasi ei viitsi lugeda, siis lühidalt loo moraal on järgmine. Kui te ei soovi osta õhku või küsitava väärtusega tulemust, siis tellige tuningu teenus ettevõttest, mis suudab teile tulemust mõõta ja tõestada. Graafikul peab olema algne tulemus ja lõplik. Kui graafikul on ainult lõplik tulemus, siis teil ei ole samuti millegi vastu tulemusi võrrelda. 

Oleme enda poolt teinud düno teenuse kättesaadavaks kõigile. Koos chiptuninguga dünos testimised maksavad meil ainult 60eur! Ja vahest, kui vaja, on auto dünos päev otsa. Ainult nii on võimalik seadistades saada võimalikult hea tulemus.
Õnneks oleme märganud, et inimeste informeeritus on tõusnud ja enamus (tänapäeval 80-90%) kliente soovivad chiptuningut justnimelt koos dünos testimisega.

Aga nüüd siis mõned näited (veidi huumorit) reaalsest elust.
1. Audi A4B8 3.0d 176kW. Auto käis meil dünos testimas ja oli raske aru saada kas ikka on tehtud midagi või on tegemist originaal seadega, sest vahe samasuguste autode originaalidega oli nii marginaalne. Hiljem klient tellis meilt seadistuse, mille käigus kirjutasime auto originaaliks et saada aru. Ja nii ta on, eelmises kohas koos sisselaske pöördklappide väljaprogemisega tehti ka tuning, mis andis juurde 8kW ja 17Nm. Seadistasime auto dünos üle ja saime tulemuseks 240kW ja 732Nm (+45kW +165Nm).
2. BMW X5 3.0d 173kW. Omanik tellis chiptuningu teadmata, et autol oli eelmise omaniku poolt juba midagi tehtud. Mõõdetud tulemus ja tossu täis hoov ei jätnud kahtluseks ruumi. Rääkisime kliendile, et me ilmselt vägapalju jõudu juurde ei saa, kuid võime parandada seadistuse kvaliteeti. Klient oli nõus, saime vanale seadele juurde +24kW ja 77Nm ning mis põhiline auto ei suitsenud enam. Originaali ei mõõtnud.
3. BMW 320d 110kW. Klient soovis mõõta autot dünos, kuna peale mujal tehtud chiptuningut ei saanud aru kas midagi muutus. Mõõtetulemus äratas kahtlust kas autoga on midagi tehtud. Klient soovis, et teeme ringi. Algatuseks kirjutasime originaaliks, võrdlusena saime teada, et eelmine tuning andis juurde +2kW ja 40Nm. Seadistasime auto üle ja saime juurde +20kW ja 105Nm.

Расположение

Вашы данные

Данные автомобиля

Тип топлива: БензинДизель
×