Качественное
обслуживание
автомобилей

Более 10и лет опыта Успешные решения

19.11.20 - 17:14

#chiptuning #stage1 #dynotuned #provenResult #madeinEstonia

Fiat Ducato camper 2,3d 109kW.
Ka selline masin mahub meile dünosse. Ja ega tegelikult kujutagi väga ette sellise autoga ringi kihutamist, andmete logimist, segu mõõtmist jne. Rääkimata korraliku tulemuse saavutamisest.

Tulemused:
Mõõdetud originaal: 113kW ja 370Nm
ES stage1 chiptuning: 143kW ja 462Nm
Juurdekasv 30kW ja 92Nm
...

#chiptuning #stage1 #dynotuned #provenResult #madeinEstonia

Fiat Ducato camper 2,3d 109kW.
Ka selline masin mahub meile dünosse. Ja ega tegelikult kujutagi väga ette sellise autoga ringi kihutamist, andmete logimist, segu mõõtmist jne. Rääkimata korraliku tulemuse saavutamisest.

Tulemused:
Mõõdetud originaal: 113kW ja 370Nm
ES stage1 chiptuning: 143kW ja 462Nm
Juurdekasv 30kW ja 92Nm

04.11.20 - 14:01

#chiptuning #stage1 #dynotuned #provenResult #madeinEstonia

Citroen Jumpy 2.0HDI 90kW 2017.

Auto oli eelnevalt juba mujal seadistatud (stage1 chiptuning), kuid klient polnud auto käitumisega rahul. Kurtis “hinge kinnitõmbamise” üle maantee möödasõitudel ja suurenenud kütusekulu üle.
Kuna auto tuli eelmainitud seadega meile, siis testisime ka selle dünos ära (graafikul RUN2) koos segu logiga.
Madalamatel pööretel oli segu nii rikas (kuni lambda 1.02), et kui autol poleks DPFi, siis auto suitseks nagu rikkis vana diisel. Tõenäoliselt on see ka põhjuseks hinge kinnitõmbamisele. Samuti nii rikas segu tõstab EGT (heitgaasi temperatuur) lakke, mis omakorda võib kahjustada turbot ja DPF elementi ning suur tahma kogus ummistab lõpuks DPFi kinni. See on vaid aja küsimus millal DPF selle seadistusega läheks rikki. Ilmselgelt pole seda autot selle seadistusega testitud ega logitud.
Kirjutasime auto originaaliks ning testisime ka selle võrdluseks (RUN3).
Viimaks seadistasime auto üle (RUN1). Saime segu sobivasse vahemikku, siledaks ning igalepoole ka jõudu juurde. Nagu graafikust näha, siis kõige probleemsema kohapeal on väänet rohkem ja seda tunduvalt lahjema seguga. Selle tulemusena muutub kütusekulu kindlasti madalamaks.
Tulemused:
Mõõdetud originaal: 100kW ja 371Nm
ES stage1 chiptuning: 152kW ja 482Nm
Juurdekasv 52kW (+52%) ja 111Nm (+30%)
...

#chiptuning #stage1 #dynotuned #provenResult #madeinEstonia 

Citroen Jumpy 2.0HDI 90kW 2017.

Auto oli eelnevalt juba mujal seadistatud (stage1 chiptuning), kuid klient polnud auto käitumisega rahul. Kurtis “hinge kinnitõmbamise” üle maantee möödasõitudel ja suurenenud kütusekulu üle. 
Kuna auto tuli eelmainitud seadega meile, siis testisime ka selle dünos ära (graafikul RUN2) koos segu logiga. 
Madalamatel pööretel oli segu nii rikas (kuni lambda 1.02), et kui autol poleks DPFi, siis auto suitseks nagu rikkis vana diisel. Tõenäoliselt on see ka põhjuseks hinge kinnitõmbamisele. Samuti nii rikas segu tõstab EGT (heitgaasi temperatuur) lakke, mis omakorda võib kahjustada turbot ja DPF elementi ning suur tahma kogus ummistab lõpuks DPFi kinni. See on vaid aja küsimus millal DPF selle seadistusega läheks rikki. Ilmselgelt pole seda autot selle seadistusega testitud ega logitud.
Kirjutasime auto originaaliks ning testisime ka selle võrdluseks (RUN3).
Viimaks seadistasime auto üle (RUN1). Saime segu sobivasse vahemikku, siledaks ning igalepoole ka jõudu juurde. Nagu graafikust näha, siis kõige probleemsema kohapeal on väänet rohkem ja seda tunduvalt lahjema seguga. Selle tulemusena muutub kütusekulu kindlasti madalamaks.
Tulemused:
Mõõdetud originaal: 100kW ja 371Nm
ES stage1 chiptuning: 152kW ja 482Nm 
Juurdekasv 52kW (+52%) ja 111Nm (+30%)

Расположение

Вашы данные

Данные автомобиля

Тип топлива: БензинДизель
×