We use cookies on our website to give you the most relevant experience by remembering your preferences and repeat visits. By clicking “Accept All”, you consent to the use of ALL the cookies. However, you may visit "Cookie Settings" to provide a controlled consent.
Pidasime rajasõidu sõpruskonnaga meeleoluka düno klubipäeva. Autosid oli laias valikus – BMW e36 m52tu28, Subaru BRZ, BMW M2 F87 N55 MT, Lotus Exige 3.5K MT, Lotus Elise S1 1.8, Toyota Supra GR 3.0T, Opel Omega A 3000, Mazda Miata.
Autode omanikud olid väga tublid ja abivalmid ning autode kinnitamine sujus väga kiiresti, selliselt saime mõõdetud 8 autot 5h jooksul. Nagu oligi arvata kõige rohkem läks aega Lotuste kinnitamisega ning lisaks Elise hakkas natukene jonnima ja iseloomu näitama (immo puldi patarei sai otsa just dünos). Ühestki autost ei jäänud dünoruumi mitte ühtegi tilka õli või jahutusvedelikku, mis on muidugi ka loogiline, kui on tegemist rajasõiduks ettevalmistatud autodega, mis saavad regulaarset kontrolli ja tähelepanu. Kõige lahjema auto tiitli sai sellel korral Elise 113kW ning kõige võimsam oli Supra 350kW (mighty b58). ...
0 КомментарииComment on Facebook
Drift Masters 2025 sarja üldvõitja ja #3 on iirlastest vennad Shanahanid. Nii Conor, kui Jack usaldavad oma võistlusautode elektroonika lahendustes Ecumasteri tooteid. Kogu Ecumasteri toodete valik on tutvumiseks meie veebipoes ja praktiliselt kõik tooted saadaval otse Tallinna laost. ...
0 КомментарииComment on Facebook
#dragracing #street #superstreet
Nädalavahetusel toimus selle hooaja viimane kiirenduse etapp. Nagu tavaks saanud, meie kliendid/sõbrad esindasid tugevalt tänava klasse. Õnnitleme ka omaltpoolt:
Street A ja ProET võitja: Marko Martinson (VW Passat 2.0bTd)
Street B võitja: Alex Raadik (Porsche Taycan)
Super Street võitja: Harri Olak (Audi Rs6)
Tõenäoliselt on väga õnnelik ka SST klassi sõitja Urmo "Urmostachio" Olesk (Audi Rs3), kes suutis hooaja lõpuks ennast kokku võtta ja lõpetada ilusa isikliku rekordiga 10.89
Photo by Erki Mental. ...
1 КомментарийComment on Facebook
Suur aitäh abi eest enne finalsit ja tegelt ka kogu hooaeg! Loodetavasti kohtume veel erinevatel radadel.
#porsche #CayenneGTS #dynotuned #ProvenResults
Porsche Cayenne GTS 4.0TFSI 338kW stage2 (sport katid, no OPF downpiped) seadistamine.
Mõõdetud originaal (downpipedega): 370kW 684Nm
ES stage2: 493kW 848Nm
Jõulisa: +123kW +164Nm ...
1 КомментарийComment on Facebook
Kas teil on chipitud autodest mingi ajalugu ka olemas? Väidetavalt on minu auto ka teie juures käinud, aga eelmisel omanikul polnud selle kohta paberit näidata.
#Engines #Blueprinting #Handmade #RookiezGarage #V12 #AstonMartin
Meil on väga hea meel teatada, et Esracing perekonnaga on liitunud Hans-Kristjan "The Rookie" Altpere. Hans-Kristjan ja Rookiez Garage motorsport entusiastide seas ilmselt suuremat tutvustust ei vaja, kuna Eestis sõidab juba lugematu arv selle mehe ehitatud mootoreid. Seega meil on nüüd täiskohaga professionaalne ja kogenud motorist. Kui on vajadust misiganes mootori töödele, siis võite julgelt võtta meiega ühendust.
Siin on ka 1.mootor, mille Hans-Kristjan ehitas ESracing kliendile - Aston Martin V12 N/A. Soovime omaltpoolt Rookie'le huvitavat tööd ja palju edu. ...
0 КомментарииComment on Facebook
#dragracing #bmwvsford #samvelvsivo #wildcards #SSTfinal
Toimus järjekordne Eesti kiirenduse karikasarja etapp ning Esracingu fännidele tuttavad Ivo (Ford Mustang GT) ja Samvel (BMW m140ix) tegid seda SST klassis jälle - sõitsid tasavägise ja põneva finaalsõidu, jagasid pjedestali, maitsesid shampat. Nüüd ongi muide nii, et Ivo on uus sarja liider ja Samvel 2.kohal. Jäänud on ainult 1 otsustav lahing, mis toimub 2näd pärast Kiltsil. Kõrges mängus SST klassis on vähemalt 4 sõitjat. Tulge vaatama ja kaasa elama!
Samuti tahame õnnitleda ka teisi Esracing kliente. Vähemalt streetA ja streetB klassi võitjad on samuti meie seadistatud autod. ...
3 КомментарииComment on Facebook
BMW 100kw vähem ja nii napilt. Usakatel palju kära aga vähe villa
Mäletan kui Mäemurru Calibra kapotialust Magasini 31a garaasis sai jahedamaks tehtud aasta oli 2001 v 2002
Kui juba Calibra jutuks tuli, siis lisame siia ka väikse mälestuse sellest ajast. Lasna kanal, Speedest 2004.