We use cookies on our website to give you the most relevant experience by remembering your preferences and repeat visits. By clicking “Accept All”, you consent to the use of ALL the cookies. However, you may visit "Cookie Settings" to provide a controlled consent.
#EVtuning #Porsche #Taycan4 #SilentbutFast
Taycan 4 2022 (preFL) Performance+ akuga (93kWh).
See on väga hea platvorm tuninguks, kuna jõunäitajate muutus on meeletu ning peale tuningut on auto oluliselt kiirem kui originaal Taycan 4S ning isegi võimsam kui originaal Taycan Turbo. Väänet on Turbol muidugi rohkem kuni ca 80kph kiiruseni, ehk paigalt startides on Turbo kiirem.
Siin mõned numbrid:
Normal mode: 380hp>730hp 640Nm>660Nm.
Launch (LC) mode 475hp>730hp, sama Nm mis Normal mode.
NB! Stockis LC mode on saadaval ainult kohalt startides, tunega on 730hp 660Nm saadaval koguaeg. Kõige suurem vahe tulebki hoo pealt. Nt @50kph on +200Nm, @60kph +280Nm, @70kph +340Nm... @100kph +345Nm.
Dragy tulemusi oleme eelnevalt juba ennem postitanud Audi e-tron GT ja Taycan 4S kohta, sisuliselt samad performance näitajad.
Endiselt suure huviga ootame töösse mõnda Facelift Taycanit või Etron GT, sest nendel on lõpptulemused veelgi rajumad.
Mitte ühtegi tehasest kalibreeritud limiiti ei ületata.
Ning väga oluline, meie lahendus on ilma riskita auto garantiile! ...
2 КомментарииComment on Facebook
Väga lahe
куда катится мир:( врум врум заменили на 101010110111111101
#asnu #injectors #flowtest #UltrasonicClean #Servicing
Meil on hea meel teatada, et oleme uuendanud oma pihustite service seadmed uute ja moodsamatega. ASNU Classic GDI pingi abil saame teha bensiini pihustite testimist ja hooldust nii tavalistele port madalsurve pihustitele, kui otsepritse kõrgsurve GDI pihustitele. Rohkem infot siin - esracing.ee/teenused/pihustite-testimine-ja-pesu/ ...
2 КомментарииComment on Facebook
Töö kiire ja korralik. Soovitan👍
Cevin Maask
#mitsuevo #dynotuned #ProvenResults
Järjekordne Evo käis meil külas. Vahetasime küünlad, parandasime mõned avastatud tehnilised vead ning tegime uue seadistuse ron98 kütusega koos map switchiga. Tulemus ootuspärased 400hp/500+Nm.
Map1: 358hp 457Nm
Map2: 395hp 561Nm ...
1 КомментарийComment on Facebook
Nii nagu peab - 400hp / 560nm 🫡
#evolutionix #dynotuned #ProvenResults
Veel vahest harva näeb ja õnnestub seadistadagi neid autosid. Ron98 custom seadistamine dünos. Autol ei olnud originaal tarkvara - võimsus oli lõpus originaalist kõrgem, väände osa puutumata, segu liigselt rikas jne. Ruumi seadistuse parandamiseks oli, seega andsime endast parima.
Baas: 345hp 388Nm
ES custom tune: 390hp 538Nm
Jõulisa: +150Nm +45hp (3500-5700 ca +80-90hp) ...
2 КомментарииComment on Facebook
Mis seal peale 6000 juhtub ?
Bmw 335i ka seadistate?
Porsche 996 turbo custom roostevaba väljalaske süsteem koos sport katalüsaatorite ja test pipe'dega. ...
1 КомментарийComment on Facebook
Ilus
#audirs3 #dnwa #stage3tuning #dynotuned #ProvenResults
Audi Rs3 8V 2.5TFSI DNWA 294kW DQ500 stage2 ja stage3 mootori ja kasti tuning, kõik ron98 bensiin.
Modifikatsioonid stage2: stock cat DP, no OPF, Audi sport exhaust, do88 InterCooler, intake piping.
Modifikatsioonid stage3: sport cat DP, TTE600 turbo, 960cc port pihustid, NGK race tip külmemad küünlad.
Mõõdetud originaal (no OPF, do88 IC): 321kW 527Nm
Stage2 tuning: 362kW 665Nm
Stage3 tuning: 409kW 667Nm ...
2 КомментарииComment on Facebook
"Bang for buck" tundub. et stage 2 on kõige mõistlikum (kulutatud raha vs tulemus). Stage 3 on ilmselgelt tunduvalt kulukam 😀
Eks iga autoga on sedasi. Stage 1 kõige lihtsam ja odavam edasi juba vähe keerukam. Samas kui mingi 10k euri alla panna sinna korraga ,saab päris kiire asja. Muidugi kõva tunne võib olla kui enamus lambosi ja ferrarisi ära kotid 😅