We use cookies on our website to give you the most relevant experience by remembering your preferences and repeat visits. By clicking “Accept All”, you consent to the use of ALL the cookies. However, you may visit "Cookie Settings" to provide a controlled consent.
#VAGMQB #stage2 #moneywellspent #dynoTuned #provenResult
Antud auto on hea näide sellest, kus raha on kulutatud targalt, mis on taganud väga hea lõpptulemuse.
Skoda Octavia 2.0TSI 169kW FWD DQ250. Antud mootor (CHHA) on väiksema turboga (IS20) võrreldes oma “suurema venna” 2.0TSI 200/206/221kW mootoriga, millel on suurem IS38 turbo. Kuid teadlikult valitud komponentidega ja kvaliteetse tuninguga o
0 КомментарииComment on Facebook
Tänu operatiivselt reageerinud püsikliendile, saime Etron GT testitud (ja ka Taycan 4 ning 4S on samad tulemused).
Originaal:
Launch controliga: 390 kW, 650Nm
Ilma: 350kW, 650 Nm
100-200: 9.x sek
0-100: 3.9s (ametlik 4.1s)
1/4 Mile: 11.9s
Tuuning:
Kõikides oludes: 530 kW, 680Nm.
100-200: 6.6s
0-100: 3.6s
1/4 Mile: 11.1s
5 КомментарииComment on Facebook
Moditud versiooni 100-200 on päris muljetavaldav
Mega vahe
Kas nii julma vahega ei teki häda, et igasugu raudvara vedrustuses jne ei kannata sellist kiirendust?
Загрузить ещё
EDIT: Aitäh autod leitud!
#Taycan #etronGT
Arendustegevusega seoses oleks testimiseks vajalik ligipääs Taycan 4S või Etron GT-le (mitte RS).
Võimsuse kasv tavaoludes jääb ca. 25% juurde, aga täpsete numbrite jaoks oleks meil autot vaja.
Turbo S, Turbo ja Etron GT RS on juba edukalt testitud.
Garantii jääb kehtima ning auto rauale ohtu pole - paigaldame teise juhtploki ning originaal jääb täiesti
1 КомментарийComment on Facebook
Tavalisele e-tron 55-le pole midagi analoogset?
#Cupra #stage1 #dynotuned #ProvenResults
Cupra Leon 2.0TSI 228kW DQ381 2021 stage1 mootori ja kasti seadistamine dünos.
Mõõdetud originaal: 257kW 445Nm
ES stage1: 310kW 539Nm
Jõulisa: +53kW +94Nm
1 КомментарийComment on Facebook
Kas uuema geni IC on juba tehasepoolt parem ?
#Strongflex #sillatööd #polybushes #hunteralignement #m140
BMW m140 sai tagavedrustuse oluliselt tihkemaks polüuretaan pukside abil. Vahetasime tagasillas kõik puksid korraga - sillatala puksid, differentsiaali puksid, kõikide õõtshoovade puksid, stabilisaatori puksid. Kasutame tööde tegemisel Powerflex ja Strongflex pukse, konkreetsel juhul Strongflex. Peale pukside vahetust mõistagi sillastendi
0 КомментарииComment on Facebook
#Mazda3 #newlife #bodyworks #whyfkgnot #becausewecan
Nii uskumatu kui see ei tundu, aga see Mazda3 sai meilt uue elu võimaluse...
8 КомментарииComment on Facebook
Pidi ikka hea auto olema, et sellist tööd ette võtta.
Mps ?
Mannerg?
Загрузить ещё