Great servicing
for your vehicle

Over 15 years of experience blank Success through dedication

Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons
#EVtuning #Porsche #Taycan #Audi #etronGT Tegime mõned särtsuautod kiiremaks. Porsche Taycan 4S ja Audi E-tron GT on identse tehnikaga ja akudega ning reaalsuses ka väga sarnase / identse performance näitajatega autod. Lisame e-tron GT dragyga mõõtmise tulemused: 1. 1/4 miili stock: 11.89, 11.92s @ 188kph 2. 100-200 stock ilma LC (Launch Control mode): 11.04s 3. 100-200 stock LCga: 9.59s 4. 1/4 miili tuning: 11.21s @ 203kph 5. 100-200 tuning (alati): 6.98s Ehk veerandi aeg paranes 0.7s ning 100-200 aeg paranes 2.6s ja 4s+ vastavalt! Kuid oluline on see, et LC mode tehasest on aktiveeritav ainult paigalt startides. Ehk 99% ajast reaalses elus see jõud mis on LCga ei ole saadaval. Teisisõnu, tavaoludes sõites on 100-200 tuninguga alati 4s kiirem.

#EVtuning #Porsche #Taycan #Audi #etronGT
Tegime mõned särtsuautod kiiremaks. Porsche Taycan 4S ja Audi E-tron GT on identse tehnikaga ja akudega ning reaalsuses ka väga sarnase / identse performance näitajatega autod.
Lisame e-tron GT dragy'ga mõõtmise tulemused:
1. 1/4 miili stock: 11.89, 11.92s @ 188kph
2. 100-200 stock ilma LC (Launch Control mode): 11.04s
3. 100-200 stock LC'ga: 9.59s
4. 1/4 miili tuning: 11.21s @ 203kph
5. 100-200 tuning (alati): 6.98s
Ehk veerandi aeg paranes 0.7s ning 100-200 aeg paranes 2.6s ja 4s+ vastavalt!
Kuid oluline on see, et LC mode tehasest on aktiveeritav ainult paigalt startides. Ehk 99% ajast reaalses elus see jõud mis on LC'ga ei ole saadaval. Teisisõnu, tavaoludes sõites on 100-200 tuninguga alati 4s kiirem.
...

3 days ago

1 CommentComment on Facebook

Polestar 2 single motor on ka midagi võimalik teha?

#Motorsport #RacingPreps #GivemeGRIP #CornerWeight #Intercomp #nppartsandengineering Meil on uus põnev teenus kiirusefriikidele :) Kui harrastad ükskõik millist kurvisõidu motorspordi ala ning otsid maksimaalset gripi, mida rehvid on võimelised pakkuma ja head/ optimaalset auto tasakaalu, siis see teenus on sinule. Pakume kaalumisteenust nii autodele, aga nagu piltidelt järeldada võib ka 2-rattalistele. Kaalumiseks kasutame Intercomp SW777RFX võidusõidu kaale võimekusega 4x700kg (2800kg total) ja täpsusega 0.1%. Lihtsam teenus on baaskaalumine, mille käigus saab teada kõik vajalikud massid (tühimass, kaalujaotused – vasak/parem, esi/taga, diagonaalid) ning lisaks mõõdame ja salvestame nurkade kõrgused. Kõik kaalujaotuse kaalumised teeme piloodiga ja vajadusel kaardilugejaga või neid imiteerivate ballastidega. Oluliselt põhjalikum ja spetsiifilisem teenus on nurgakaalude reguleerimine. See on vajalik ennekõike ringraja, ralli / rallikrossi, drifti ja põhimõtteliselt igal võidusõidu alal, kus on tegemist kurvide läbimisega. Nurgakaalude reguleerimiseks, peab olema võimalus püstakute individuaalseks kõrguse reguleerimiseks (=coiloverid). Ideaalis ka reguleeritava pikkusega stabika kondid. Reguleerimise käigus muudame individuaalsete nurkade püstakute pikkuseid selliselt, et saavutada 50/50% diagonaalide tasakaalu suhe. See tagab maksimaalse pidamise ja ühesuguse käitumise vasakutes ja paremates kurvides. Koos nurgakaalude reguleerimisega võib olla vajalik ka sillageomeetria reguleerimine / kontroll, mida pakume Hunter Hawkeye Elite süsteemil. Tulemused kliendile kaasa.

#motorsport #racingpreps #givemegrip #CornerWeight #intercomp #nppartsandengineering
Meil on uus põnev teenus kiirusefriikidele 🙂
Kui harrastad ükskõik millist kurvisõidu motorspordi ala ning otsid maksimaalset gripi, mida rehvid on võimelised pakkuma ja head/ optimaalset auto tasakaalu, siis see teenus on sinule.
Pakume kaalumisteenust nii autodele, aga nagu piltidelt järeldada võib ka 2-rattalistele. Kaalumiseks kasutame Intercomp SW777RFX võidusõidu kaale võimekusega 4x700kg (2800kg total) ja täpsusega 0.1%.
Lihtsam teenus on baaskaalumine, mille käigus saab teada kõik vajalikud massid (tühimass, kaalujaotused – vasak/parem, esi/taga, diagonaalid) ning lisaks mõõdame ja salvestame nurkade kõrgused. Kõik kaalujaotuse kaalumised teeme piloodiga ja vajadusel kaardilugejaga või neid imiteerivate ballastidega.
Oluliselt põhjalikum ja spetsiifilisem teenus on nurgakaalude reguleerimine. See on vajalik ennekõike ringraja, ralli / rallikrossi, drifti ja põhimõtteliselt igal võidusõidu alal, kus on tegemist kurvide läbimisega. Nurgakaalude reguleerimiseks, peab olema võimalus püstakute individuaalseks kõrguse reguleerimiseks (=coiloverid). Ideaalis ka reguleeritava pikkusega stabika kondid. Reguleerimise käigus muudame individuaalsete nurkade püstakute pikkuseid selliselt, et saavutada 50/50% diagonaalide tasakaalu suhe. See tagab maksimaalse pidamise ja ühesuguse käitumise vasakutes ja paremates kurvides. Koos nurgakaalude reguleerimisega võib olla vajalik ka sillageomeetria reguleerimine / kontroll, mida pakume Hunter Hawkeye Elite süsteemil.
Tulemused kliendile kaasa.
...

3 weeks ago
#Cupra #VZ5 #25TFSI #dynoTuned Esimene meil ning tõenäoliselt esimene Eestis tuunitud viimase põlvkonna VAG 2.5TFSI DNW mootoriga (Cupra Formentor VZ5 / Audi Rs3 3Y). Autot ei postita (kliendi soovil), kuid dünograafikut näitame. Aju on nendel autodel lukus, ehk step 1 on aju unlock, custom patchid kasti piiraja möödumiseks (kasti aju on samuti lukus) ja loggeri kasutamiseks. Konkreetsel autol tehtud ennem testimist/seadistamist ka vahejahuti upgrade (Wagner, tänaseks on ka do88 IC saadaval), mis on alati hea mõte VAG autodel.

#cupra #vz5 #25tfsi #dynotuned
Esimene meil ning tõenäoliselt esimene Eestis tuunitud viimase põlvkonna VAG 2.5TFSI DNW mootoriga (Cupra Formentor VZ5 / Audi Rs3 3Y). Autot ei postita (kliendi soovil), kuid dünograafikut näitame. Aju on nendel autodel lukus, ehk step 1 on aju unlock, custom patchid kasti piiraja möödumiseks (kasti aju on samuti lukus) ja loggeri kasutamiseks. Konkreetsel autol tehtud ennem testimist/seadistamist ka vahejahuti upgrade (Wagner, tänaseks on ka do88 IC saadaval), mis on alati hea mõte VAG autodel.
...

1 month ago

2 CommentsComment on Facebook

IC vahetus annab stockile niipalju juurde või mõjus hoopis külm välisõhk?

Cupral tehasest valetatud väiksemaks jõud. Ei saa ju ometi olla tehasest samade näitajatega kui RS3

#JDM #Pulsar #GtiR #Ecumaster #BWEFR #dynoTuned #FlexFuel Kui cool projekt, vanakooli pisike/kerge jaapani hot hatch, manual kastiga, 4-veoga ja väga võimsa mootoriga. Nissan Pulsar GtiR (Euroopas Sunny). GtiR on homologatsiooniga Pulsari versioon, millega Nissan plaanis sõita WRCd (tegelikult sõitiski mõned valikulised etapid). Mootoriks on 2.0T rida4 sr20det ITB siibritega. Konkreetset autot on ajakohastatud moodsamate lahendustega – kaasaegne turbo (Borg Warner EFR), kütusesüsteem, mootori juhtaju (Ecumaster EMU Black) koos kõigi vajalike anduritega, mis vajalikud turvaliseks seadistamiseks ja mootori tööks ja palju muudki. Samuti paigaldatud Flex Fuel andur ning seadistus on tehtud vastavalt – auto tarbib ja aju adjustib ise ron98 ja e85 kütustega ükskõik millises vahekorras. Ron98: 404hp 529Nm E85: 503hp 652Nm

#jdm #pulsar #gtir #ecumaster #bwefr #dynotuned #flexfuel
Kui cool projekt, vanakooli pisike/kerge jaapani hot hatch, manual kastiga, 4-veoga ja väga võimsa mootoriga.
Nissan Pulsar GtiR (Euroopas Sunny). GtiR on homologatsiooniga Pulsari versioon, millega Nissan plaanis sõita WRCd (tegelikult sõitiski mõned valikulised etapid). Mootoriks on 2.0T rida4 sr20det ITB siibritega. Konkreetset autot on ajakohastatud moodsamate lahendustega – kaasaegne turbo (Borg Warner EFR), kütusesüsteem, mootori juhtaju (Ecumaster EMU Black) koos kõigi vajalike anduritega, mis vajalikud turvaliseks seadistamiseks ja mootori tööks ja palju muudki. Samuti paigaldatud Flex Fuel andur ning seadistus on tehtud vastavalt – auto tarbib ja aju adjustib ise ron98 ja e85 kütustega ükskõik millises vahekorras.
Ron98: 404hp 529Nm
E85: 503hp 652Nm
...

1 month ago

2 CommentsComment on Facebook

Suured Tänud meister seadistajale Samvel Mäemurd 💪😎

vedeleb paar gtir kaant, yks blokk ja nipetnäpet asju veel garaasi nurgas..kui omanik huvitub kunagi osadest

#Mustang #USmuscle #Coyote #Supercharged #bignoise #Dragracing
Lubasime teha postituse meie heast kliendist Ivo Liivatist ja tema kiirenduse Ford Mustangist. Sedaenam, et hetkel on selleks ka piisavalt põhjust. Nimelt äsja toimunud Eesti kiirenduse sarja 2.etapil võitis Ivo korraga 2 klassis – Pro ET (PET) ja Super Street (SST). Mõlemad olid muide kõige suurema konkurentsiga klassid, 13 ja 17 osalejat vastavalt, kus iga osaleja on potentsiaalne võitja. Tänane Eesti kiirendus ei ole enam ainult kiiresti ja otse sõitmise autospordi ala, vaid sõita tuleb maksimaalselt täpselt. Nii täpselt, et vahest tuleb arvestada sajandik ja tuhandik osa sekundeid. Sestap meie ülesanne oli aidata Ivol ehitada ja seadistada piisavalt kiire ning samas maksimaalselt stabiilne võistlusauto, mis on võimeline sõitma igas olukorras max stabiilselt 10.900 lähedast aega ¼ miilisel distantsil.
Ford Mustang GT 2015 on 5.0 v8 Coyote mootoriga, millele paigaldatud kruvi kompressor, ning AT kastiga auto. Ehitasime mootori juba mitu aastat tagasi ning auto arendus ei ole kunagi peatunud peale seda. See on ka 1 kõige valjemaid autosid stardirivis. Kui see auto teeb väga palju ilusat lärmi lennuväljal, siis on raske sõnadega kirjeldada mida see tähendab, kui sõidame sellega kinnises dünoruumis. Ja kuna jõudu on omajagu (gramm alla 800hj), siis mõõtmiseks vaja kasutada piisava ülekandega käiku, mis teeb meil dünos lõpukiiruseks 300+kmh. Peab mainima, et on scary experience.
Video ei anna edasi seda õiget feelingut, kuid ettekujutuse saab. Volume up!

Oleme tänulikud Ivole usalduse eest ja väga õnnelikud tema saavutuste üle!
PS! Nüüd peaks vist Mustangile tegema kohustusliku tagasikutsumise tarkvara uuendusele, kuna Ivo läks SST üldarvestuses mööda Esracing'u töötajast Samvelist. Joking 🙂

Kiirenduse sari jätkub juba nädala pärast Haapsalus Kiltsi lennuväljal Luxury Motors EDRA Nationals 2025 nimelise võistlusega. Seekord on rajal lisaks ka uhked sportautod võistlemas eraldi klassis. Laupäeval kvalid, pühapäeval eliminaatori sõidud. Kindlasti on mida vaadata, tulge kohale!
...

1 month ago
#Porsche #Carrera4S992 #PDK #dynoTuned #ProvenResults Porsche 911 992 Carrera 4S 2019 3.0T 331kW PDK kastiga. Mootori ja kasti seadistamine dünos. Lisaks programmeerisime väljalaske klapid avatuks koguaeg Sport/Sport+ režiimidel. Tulemused: Mõõdetud originaal: 340kW 562Nm ES stage1: 396kW 716Nm Jõulisa: +56kW +154Nm Korraliku tuninguga on numbrid juba üsna lähedased suurema venna, ehk 992 turbo mudelile (427kW 750Nm). Meiepoolne lisasoovitus sellel autol oleks vahejahutite upgrade, millele leiab kvaliteetse do88 lahenduse meie veebipoest.

#porsche #carrera4s992 #PDK #dynotuned #ProvenResults
Porsche 911 992 Carrera 4S 2019 3.0T 331kW PDK kastiga. Mootori ja kasti seadistamine dünos. Lisaks programmeerisime väljalaske klapid avatuks koguaeg Sport/Sport+ režiimidel. Tulemused:
Mõõdetud originaal: 340kW 562Nm
ES stage1: 396kW 716Nm
Jõulisa: +56kW +154Nm
Korraliku tuninguga on numbrid juba üsna lähedased suurema venna, ehk 992 turbo mudelile (427kW 750Nm). Meiepoolne lisasoovitus sellel autol oleks vahejahutite upgrade, millele leiab kvaliteetse do88 lahenduse meie veebipoest.
...

2 months ago
Load more

Location

    Your contacts


    Vehicle details



    Fuel type:GasolineDiesel



    ×