Great servicing
for your vehicle

Over 15 years of experience Success through dedication

Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons

Porsche 996 turbo custom roostevaba väljalaske süsteem koos sport katalüsaatorite ja test pipe'dega. ...

2 weeks ago

1 CommentComment on Facebook

Ilus

#AudiRs3 #DNWA #stage3tuning #dynotuned #provenResults
Audi Rs3 8V 2.5TFSI DNWA 294kW DQ500 stage2 ja stage3 mootori ja kasti tuning, kõik ron98 bensiin.
Modifikatsioonid stage2: stock cat DP, no OPF, Audi sport exhaust, do88 InterCooler, intake piping.
Modifikatsioonid stage3: sport cat DP, TTE600 turbo, 960cc port pihustid, NGK race tip külmemad küünlad.
Mõõdetud originaal (no OPF, do88 IC): 321kW 527Nm
Stage2 tuning: 362kW 665Nm
Stage3 tuning: 409kW 667Nm

#audirs3 #dnwa #stage3tuning #dynotuned #ProvenResults
Audi Rs3 8V 2.5TFSI DNWA 294kW DQ500 stage2 ja stage3 mootori ja kasti tuning, kõik ron98 bensiin.
Modifikatsioonid stage2: stock cat DP, no OPF, Audi sport exhaust, do88 InterCooler, intake piping.
Modifikatsioonid stage3: sport cat DP, TTE600 turbo, 960cc port pihustid, NGK race tip külmemad küünlad.
Mõõdetud originaal (no OPF, do88 IC): 321kW 527Nm
Stage2 tuning: 362kW 665Nm
Stage3 tuning: 409kW 667Nm
...

1 month ago

2 CommentsComment on Facebook

"Bang for buck" tundub. et stage 2 on kõige mõistlikum (kulutatud raha vs tulemus). Stage 3 on ilmselgelt tunduvalt kulukam 😀

Eks iga autoga on sedasi. Stage 1 kõige lihtsam ja odavam edasi juba vähe keerukam. Samas kui mingi 10k euri alla panna sinna korraga ,saab päris kiire asja. Muidugi kõva tunne võib olla kui enamus lambosi ja ferrarisi ära kotid 😅

#dynotuned #provenResults #stage2tuning #do88
Audi S38V 2.0TSI 221kW DQ381 stage2 tuning. Do88 intake, do88 vahejahuti, catback exhaust, ron98. Mootori ja kasti seadistamine dünos.
Mõõdetud stock (stock soft): 251kW 449Nm
Mõõdetud custom stage2: 305kW 536Nm
Jõulisa: +54kW +87Nm

#dynotuned #ProvenResults #stage2tuning #do88
Audi S38V 2.0TSI 221kW DQ381 stage2 tuning. Do88 intake, do88 vahejahuti, catback exhaust, ron98. Mootori ja kasti seadistamine dünos.
Mõõdetud stock (stock soft): 251kW 449Nm
Mõõdetud custom stage2: 305kW 536Nm
Jõulisa: +54kW +87Nm
...

1 month ago
Pidasime rajasõidu sõpruskonnaga meeleoluka düno klubipäeva. Autosid oli laias valikus – BMW e36 m52tu28, Subaru BRZ, BMW M2 F87 N55 MT, Lotus Exige 3.5K MT, Lotus Elise S1 1.8, Toyota Supra GR 3.0T, Opel Omega A 3000, Mazda Miata.
Autode omanikud olid väga tublid ja abivalmid ning autode kinnitamine sujus väga kiiresti, selliselt saime mõõdetud 8 autot 5h jooksul. Nagu oligi arvata kõige rohkem läks aega Lotuste kinnitamisega ning lisaks Elise hakkas natukene jonnima ja iseloomu näitama (immo puldi patarei sai otsa just dünos). Ühestki autost ei jäänud dünoruumi mitte ühtegi tilka õli või jahutusvedelikku, mis on muidugi ka loogiline, kui on tegemist rajasõiduks ettevalmistatud autodega, mis saavad regulaarset kontrolli ja tähelepanu. Kõige lahjema auto tiitli sai sellel korral Elise 113kW ning kõige võimsam oli Supra 350kW (mighty b58).

Pidasime rajasõidu sõpruskonnaga meeleoluka düno klubipäeva. Autosid oli laias valikus – BMW e36 m52tu28, Subaru BRZ, BMW M2 F87 N55 MT, Lotus Exige 3.5K MT, Lotus Elise S1 1.8, Toyota Supra GR 3.0T, Opel Omega A 3000, Mazda Miata.
Autode omanikud olid väga tublid ja abivalmid ning autode kinnitamine sujus väga kiiresti, selliselt saime mõõdetud 8 autot 5h jooksul. Nagu oligi arvata kõige rohkem läks aega Lotuste kinnitamisega ning lisaks Elise hakkas natukene jonnima ja iseloomu näitama (immo puldi patarei sai otsa just dünos). Ühestki autost ei jäänud dünoruumi mitte ühtegi tilka õli või jahutusvedelikku, mis on muidugi ka loogiline, kui on tegemist rajasõiduks ettevalmistatud autodega, mis saavad regulaarset kontrolli ja tähelepanu. Kõige lahjema auto tiitli sai sellel korral Elise 113kW ning kõige võimsam oli Supra 350kW (mighty b58).
...

1 month ago

1 CommentComment on Facebook

Dose the lotus elise s1 have the original rover engine ?

#dragracing #street #superstreet
Nädalavahetusel toimus selle hooaja viimane kiirenduse etapp. Nagu tavaks saanud, meie kliendid/sõbrad esindasid tugevalt tänava klasse. Õnnitleme ka omaltpoolt:
Street A ja ProET võitja: Marko Martinson (VW Passat 2.0bTd)
Street B võitja: Alex Raadik (Porsche Taycan)
Super Street võitja: Harri Olak (Audi Rs6)Tõenäoliselt on väga õnnelik ka SST klassi sõitja Urmo Urmostachio Olesk (Audi Rs3), kes suutis hooaja lõpuks ennast kokku võtta ja lõpetada ilusa isikliku rekordiga 10.89Photo by Erki Mental.

#dragracing #street #superstreet
Nädalavahetusel toimus selle hooaja viimane kiirenduse etapp. Nagu tavaks saanud, meie kliendid/sõbrad esindasid tugevalt tänava klasse. Õnnitleme ka omaltpoolt:
Street A ja ProET võitja: Marko Martinson (VW Passat 2.0bTd)
Street B võitja: Alex Raadik (Porsche Taycan)
Super Street võitja: Harri Olak (Audi Rs6)

Tõenäoliselt on väga õnnelik ka SST klassi sõitja Urmo "Urmostachio" Olesk (Audi Rs3), kes suutis hooaja lõpuks ennast kokku võtta ja lõpetada ilusa isikliku rekordiga 10.89

Photo by Erki Mental.
...

3 months ago

1 CommentComment on Facebook

Suur aitäh abi eest enne finalsit ja tegelt ka kogu hooaeg! Loodetavasti kohtume veel erinevatel radadel.

Load more

Location

    Your contacts


    Vehicle details



    Fuel type:GasolineDiesel



    ×