Üle 15 aasta kogemust
Pühendunud tulemusele
Cookie | Duration | Description |
---|---|---|
cookielawinfo-checkbox-analytics | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics". |
cookielawinfo-checkbox-functional | 11 months | The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional". |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary". |
cookielawinfo-checkbox-others | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other. |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance". |
viewed_cookie_policy | 11 months | The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data. |
Tänu operatiivselt reageerinud püsikliendile, saime Etron GT testitud (ja ka Taycan 4 ning 4S on samad tulemused).
Originaal:
Launch controliga: 390 kW, 650Nm
Ilma: 350kW, 650 Nm
100-200: 9.x sek
0-100: 3.9s (ametlik 4.1s)
1/4 Mile: 11.9s
Tuuning:
Kõikides oludes: 530 kW, 680Nm.
100-200: 6.6s
0-100: 3.6s
1/4 Mile: 11.1s ...
4 CommentsComment on Facebook
Moditud versiooni 100-200 on päris muljetavaldav
Mega vahe
Kas nii julma vahega ei teki häda, et igasugu raudvara vedrustuses jne ei kannata sellist kiirendust?
EDIT: Aitäh autod leitud!
#Taycan #etronGT
Arendustegevusega seoses oleks testimiseks vajalik ligipääs Taycan 4S või Etron GT-le (mitte RS).
Võimsuse kasv tavaoludes jääb ca. 25% juurde, aga täpsete numbrite jaoks oleks meil autot vaja.
Turbo S, Turbo ja Etron GT RS on juba edukalt testitud.
Garantii jääb kehtima ning auto rauale ohtu pole - paigaldame teise juhtploki ning originaal jääb täiesti puutumata kujul alles.
4S-i või GT omanikule, kes abistab tuuning tasuta - ainult juhtploki omahinnaga 🙂 ...
1 CommentComment on Facebook
Tavalisele e-tron 55-le pole midagi analoogset?
#cupra #stage1 #dynotuned #ProvenResults
Cupra Leon 2.0TSI 228kW DQ381 2021 stage1 mootori ja kasti seadistamine dünos.
Mõõdetud originaal: 257kW 445Nm
ES stage1: 310kW 539Nm
Jõulisa: +53kW +94Nm ...
1 CommentComment on Facebook
Kas uuema geni IC on juba tehasepoolt parem ?
#Strongflex #sillatööd #polybushes #hunteralignement #m140
BMW m140 sai tagavedrustuse oluliselt tihkemaks polüuretaan pukside abil. Vahetasime tagasillas kõik puksid korraga - sillatala puksid, differentsiaali puksid, kõikide õõtshoovade puksid, stabilisaatori puksid. Kasutame tööde tegemisel Powerflex ja Strongflex pukse, konkreetsel juhul Strongflex. Peale pukside vahetust mõistagi sillastendi seaded Hunter Hawkeye Elite sillapingis.
NB! Tellides meilt Strongflex puksid koos paigaldusega, saate paigaldustöödelt ja sillastendilt -10% allahindlust. ...
0 CommentsComment on Facebook
#Mazda3 #newlife #bodyworks #whyfkgnot #becausewecan
Nii uskumatu kui see ei tundu, aga see Mazda3 sai meilt uue elu võimaluse... ...
8 CommentsComment on Facebook
Pidi ikka hea auto olema, et sellist tööd ette võtta.
Mps ?
Mannerg?
Load More
#porsche #turbogt #boltons #APR
Porsche Cayenne turbo GT 4.0TFSI 471kW sai endale uued sportkattidega non-OPF downpiped + vajalikud softimuudatused. Lisatud sai ka softrevlimiteri tõstmine, mis originaalis piirab pöördeid N/P käikudega. Lisaks APR forged carbon õhuvõtu kit. Auto on juba Techart tuninguga. Testisime autot dünos ja tõdesime, et seda osa ei ole vaja puutuda. ...
1 CommentComment on Facebook
Hea poes piima järel käimise auto 😀