Teenused

Sillastend

blankblank blank

Sildade geomeetria reguleerimine on täppis ja vastutusrikas töö ning meie suhtume sellesse tõsiselt. Sildade korrektne reguleerimine võimaldab maksimaliseerida rehvi ja teepinna vahelist kontakti ja seeläbi tagab parema juhitavuse ja sõiduohutuse ning ühtlasema rehvipinna kulumise, mis ühtlasi pikendab ka rehvi eluiga.

Töövahendiks oleme valinud endale sillastendide tõelise lipulaeva – Hunter Hawkeye Elite.
Oleme võtnud endale eesmärgiks maksimaalselt kõrge töö kvaliteedi, mistõttu oleme arvestanud ka tavalisest suurema teenuse töökuluga. Meie ei tee seda tööd nö aja peale, vaid täpselt niikaua kui vaja nõutava ja soovitud tulemuse saavutamiseks!

Meie teame kui eksklusiivsed ja kallid võivad olla kaasaegsed auto veljed. Hawkeye Elite sillastendil on unikaalne lahendus, mis võimaldab kinnitada rataste sihikud velje suhtes 100% kontaktivabalt. Kinnitamine toimub mitte tavapäraselt velje ja rehvi vahele, vaid patenteeritud Hunter QuickGrip kiirkinnituse adapteritega rehvi ümber. See teeb sihtmärkide kinnitamise mitte ainult kiireks ja mugavaks, vaid välistab täielikult ka velgede kahjustamise võimaluse.

Eritoimingud ennem reguleerimist. Osade autode puhul on nõutud kasutada täpne kogus lisaraskuseid. Kui asetame autosse lisaraskused, siis teeme seda hoolikalt, et mitte rikkuda või määrida ära auto salongi. Selleks kasutame pindadel kaitsekilesid. Raskustena ei kasuta metallist või teravate servadega esemeid. Ka auto kütusepaak peaks olema täis tangitud. Enamuse autode puhul tuleb määrata täpne auto sõidukõrgus. Selleks kasutab stend patenteeritud kõrguse sihtmärke, milledelt mõõdab andmed reaalajas automaatselt. MB sõidukite puhul tuleb määrata alumiste õõtsade kaldenurk. Selleks kasutatame Hunter Inklinomeetrit, millelt sillastendi programm loeb vajalikud andmed. Lisaks osade MB’de puhul tuleb kasutada spetsiaalset kokkujooksu survestamise abinõud. Meie ei jäta vahele neid samme, vaid teostame töö täpselt selliselt, kuidas seda on ettenäinud automargi tootja.

Kõik keermed, mida reguleerimise ajal kasutame, määrime keraamilise määrdega, et ühendused oleks võimalik ka tulevikus lahti saada.

Vahest pole võimalik saavutada mõnda üksikut parameetrit nõutud väärtusesse. Selle põhjuseks võib olla mõni vigane komponent (õõtshoob, ekstsentrik jms) või kõver auto kere. Sellisel juhul informeerime klienti ning vastavalt konkreetsele olukorrale soovitab sillastend ise modifitseeritud väärtusi, ehk korrektsioone, selliselt, et kompenseerida eelnevat viga.

Soovitame kontrollida ja vajadusel reguleerida sildade geomeetriat 2 korda aastas. Parim aeg selleks on vahetult peale hooajalist rehvivahetust. Regulaarne kontroll hoiab korras ka vajalikud ühendused ning annab hea ülevaate veermiku seisukorrast.

Teostame sillageomeetria reguleerimist ka võidusõiduautodele ja madaldatud vedrustusega autodele. Samuti reguleerime kliendi soovil ebastandardseid väärtusi. Näiteks, ringraja autol suuremad külgkalded jms.

Töö tulemusest prindime kliendile detailse värvilise väljatrüki, kus on märgitud algne ja lõplik sillageomeetria koos kõigi norm ja tegelike väärtustega.

MEELESPEA KLIENDILE (ennem silla reguleerimist):

* Kõik reguleerimiseks vajalikud kinnituse ja reguleerimise punktid peavad olema toimivad. Kui kasvõi 1 reguleerimise punkt ei liigu, siis ei saa tööd korrektselt teostada. Vahest saame kinnijäänud keermed ja reguleerimise poldid liikuma kuumutades induktiivkuumutiga. Kuid vahest ei ole võimalik komponente lõhkumata ühendusi liikuma saada. Sellisel juhul tuleb esialgu remontida konkreetne sõlm/sõlmed ja seejärel teostada silla reguleerimine algusest peale.

* Kütusepaak peab olema täis tangitud.

* Rehvid peavad olema normaalses konditsioonis ja rehvirõhud tehase spetsifikatsioonis (kontrollime ka üle ja vajadusel korrigeerime).

* Osad autod nõuavad õigeks reguleerimise protseduuriks auto koormamist lisaraskustega. Selleks peavad olema salong ja pakiruum vabad, et oleks ruumi lisaraskuste paigaldamiseks.

    Sinu kontaktid


    Auto andmed



    Kütuse tüüp:BensiinDiisel



    ×