Kaalumine ja nurgakaalud

Pakume kaalumise teenust nii autodele, kui ka 2-rattalistele. Kaalumiseks kasutame Intercomp SW777RFX võidusõidu kaalusüsteemi, kus 1 kaalu võimekus on 700kg ning kogu süsteemil 2800kg. Kaalumise täpsus on 0.1%.

 

Meil on 2 põhiteenust:
1. Baaskaalumine
2. Nurgakaalude reguleerimine

Lihtsam teenus on baaskaalumine. Kuna kaalumise juures on oluline saada kaalutud täpsed nurkade massid, siis ennem kaalumist loodime kaalud samale kõrgusele reguleeritavate platvormide abil. Kõik kaalujaotuse kaalumised teeme piloodiga ja vajadusel kaardilugejaga või neid imiteerivate ballastidega.
Baaskaalumise käigus saab kiirelt teada kõik vajalikud auto massid (iga nurga mass eraldi, kaalujaotused – vasak/parem, esi/taga, diagonaalid ning muidugi ka kogumassi). Lisaks massidele mõõdame ja salvestame nurkade kõrgused. Peale baaskaalumist on Teil kindlasti palju parem ettekujutus oma auto kohta. Kõik tulemused kliendile kaasa.

Oluliselt põhjalikum ja spetsiifilisem teenus on nurgakaalude reguleerimine, mis on mõeldud ennekõike võidusõidu autodele. See on vajalik ringraja, ralli / rallikrossi, drifti ja põhimõtteliselt igal võidusõidu alal, kus on tegemist kurvide läbimisega. Nurgakaalude reguleerimine on 1 olulisemaid, kuid tihti ka alahinnatumaid juhitavuse optimeerimise vahendeid. Nurgakaalude eesmärk on maksimaliseerida rehvide pidamist ning ühtlustada pidamine vasakutes ja paremates kurvides.
Nurgakaalude reguleerimiseks, peab olema võimalus püstakute individuaalseks kõrguse reguleerimiseks (=coiloverid). Ideaalis ka reguleeritava pikkusega stabika kondid. Reguleerimise käigus muudame individuaalsete nurkade püstakute pikkuseid selliselt, et saavutada 50/50% diagonaalide masside suhe. Koos nurgakaalude reguleerimisega võib olla vajalik ka sillageomeetria reguleerimine / kontroll, mida pakume Hunter Hawkeye Elite süsteemil. Kõik tulemused kliendile kaasa.

 

MEELESPEA KLIENDILE
Kui oled tulemas baaskaalumisele või nurgakaalude reguleerimisele, siis palume eelnevalt veenduda järgmises:

  • Võta autost ära kõik üleliigne. Autos peab olema ainult see varustus, mis on pardal võidusõidu olukorras.
  • Pane paaki selline kütuse kogus, mis on võimalikult lähedane võidusõidu olukorrale (tavaliselt 50% võistluse max kogusest).
  • Võta kaasa sõiduvarustus (kiiver, Hans jms), et saaksime juhi koos varustusega ära kaaluda ning reguleerimise ajaks vastavad ballastid autosse paigaldada. Kui tegemist on ralliautoga, siis sama kehtib ka kaardilugeja kohta.
  • Autol peavad olema toimiva vedrukõrguse reguleeringuga coiloverid. Hea kui on endal vajalikud spets.võtmed olemas.
  • Ennem nurgakaalude teostamist peab olema võistlusolukorrale vastav sillageomeetria. Vajadusel võime kontrollida meie sillastendil. Kui olemas võta eelnevad silla andmed kaasa.
  • Soovituslik, et autol oleksid reguleeritava pikkusega stabilisaatorite kondid.
  • Peale nurgakaalude reguleerimist soovitame testida autot esialgu rahulikult ja turvaliselt. Ennem auto piiride testimist soovitame saavutada auto uue setupiga vajalik tunnetus. Veendu, et juhitavus on hea kiirendades, pidurdades ja kurvides. Kui võimalik anna meile tagasisidet.

NB! Esracing OÜ ei kanna vastutust avariide, väljasõitude ja vastavatest olukordadest tekitatud võimalike kahjude ja vigastuste osas.

    Sinu kontaktid


    Auto andmed



    Kütuse tüüp:BensiinDiisel



    ×