Teenused

Chiptuning

blank blank blank blank

Mida kujutab endast chiptuning?
Chiptuningu eesmärk on anda sõidukile juurde pöördemomenti ja võimsust võimalikult kiirelt ja suhteliselt odavalt. Chiptuninguga reeglina paranevad sellised omadused nagu sõiduki kiirendusdünaamika ja sõidumugavus. Tarbesõidukite, traktorite ja töömasinate puhul kõige olulisem on pöördemomendi suurendamine ning sellega kaasnev kütusekulu vähenemine ja töövõimekuse suurenemine. Professionaalselt teostatud ümberprogrammeerimine teostatakse alati mootori juhtaju originaalse tarkvara alusel.
Antud töö sisaldab reeglina järgmist protsessi – elektrooniline diagnostika (et kohe välistada võimalikud esmased vead), auto algses seisukorras testimine koos andmete logiga (dünos või tee peal sõites), originaalse tarkvara väljalugemine või identifitseerimine (paljude ajude puhul ei ole vaja või pole võimalik reaalselt ajus olevat tarkvara lugeda, vaid võtame andmebaasist originaal tarkvara selle konkreetse versiooni ID alusel, ehk chiptuningu keeles teostame Virtual Read’i), tarkvara programmeerimine, juhtaju üle kirjutamine uue tarkvaraga, ümberprogrammeeritud sõiduki testimine. Seejärel toimub testimine ja programmeerimine nii mitu korda, kui vaja soovitud tulemuse saavutamiseks. Meil võtab 1 sõiduki seadistamise kogu protsess aega reeglina 4-8 tundi.

Millist tulemust võib chiptuningult oodata?
Turbo ülelaadimisega bensiini- ja diiselmootoritel saame tavaliselt 15-20% pöördemomendi ja võimsuse kasvu. Kuid on ka selliseid sõidukeid, kus on võimalik saada juurde kuni 50-60%. Need masinad on reeglina tehasest kõvasti nö deforsseeritud, mistõttu tuningu varu on väga suur. Vabalthingavate (ilma turbo või kompressor ülelaadeta) mootorite puhul on kasv reeglina olematu või väga marginaalne. Sestap me ei näe mõtet nende mootorite chiptuningul, ega paku seda teenust.
Teostame chiptuningut sõiduautodele, kaubikutele, veokitele, bussidele, traktoritele ja masinatele, mootorratastele, paatidele ja vesijettidele. Detailsema pakkumise saamiseks kasutage palun “Saada päring” nuppu ning täitke auto andmed ja soovid.
Samuti teostame muid tarkvaralisi muudatusi – näiteks DPF, EGR, Adblue, Additive, sisselaske pöördklapid, veakoodid, Vmax, käigukastide modifitseerimine.

Miks eelistada meid?
Meie suurimaks eeliseks konkurentide ees on see, et kõik tarkvaralised modifikatsioonid teeme kohapeal ise ning tarkvara valmistatakse ja kontrollitakse just Teie auto peal, tagamaks parima võimaliku tulemuse. Seadistades arvestame täpselt Teie sõiduki tehniliste lahenduste ja võimalike rauapoolsete modifikatsioonidega. Me ei osta sisse valmis stamplahendusi, mis on sageli teostatud inimeste poolt, kes Teie sõidukit reaalselt kunagi näinud ei ole.
Alati kontrollime diagnostika ja logide abil, et kõik töötaks korrektselt ning kasutame chiptuningu teostamisel litsenseeritud tark- ja raudvara.
Iga seadistuse ja auto käitumise saame teha täpselt vastavalt Teie soovidele. Näiteks gaasipedaali tundlikkus, tahma eralduse kogus, väändekõver jne.
Nendel autodel, kus turvaliseks võimsuse tõstmiseks on kindlasti vaja programmeerida ka käigukasti tarkvara, teostame kasti tuningu.
Samuti on meil endal koha peal 4×4 dünostend, kus saab teha täppisseadistust ning teostada reaalset tulemuste mõõtmist ennem- ja pärast chiptuningut. Nii võite olla kindlad ja reaalselt näha, millise tulemuse saate.

Chiptuning koos dünostendi teenusega
Kuna dünotestide tulemused annavad seadistajale vahetut tagasisidet auto toimivuse kohta ja sellele kuidas auto reageerib muudatustele, siis dünos on alati võimalik saavutada parem tulemus, kui tee peal sõites testides või üldse testimatta. Samuti dünos testimine on turvalisem keskkond nii autole, kui seadistajale, mis tagab meile tingimused keskenduda oma tööle.
Pole vahet kuipalju me oleme samasuguseid autosid juba eelnevalt teinud, me alati tahame veenduda, et klient saab korraliku tulemuse. Kõik autod on individuaalsed ning dünol on võimalik veenduda, et kõik töötab nii nagu peab. Juhul kui autol on mingi tehniline probleem, siis seda on kohe näha, kuna auto ei saavuta ettenähtud võimsust või on jõukõver vale kujuga.
Ainult dünostendi tulemus, koos väändemomendi ja võimsuse graafikutega algses seisus ja pärast chiptuningut, saab olla reaalse jõulisa tõestuseks! Kõik muu on puhas spekulatsioon.
Kõik autod mis me seadistame teeme alati dünostendil. Erandiks on ainult need autod, mis ei mahu meie dünosse või autod mida ei ole võimalik dünos testida.
Meie juurde seadistamisse tulles palun tutvuge ka meie dünostendi kasutamise meelespeaga.

Stage1, stage2, stage3 chiptuning
Paljud teenuse pakkujad jagavad chiptuningu eri astmetesse – stage1, stage2 jne. Kuid see ei ole alati lihtsalt ja otseselt võrreldav erinevate teenuse pakkujate vahel. Põhjalikuma vastuse selle küsimuse kohta leiate SIIT.

Tuningu boxid
Ei tasu ajada segamini tuningu boxe ja chiptuningut, need on oma tööpõhimõttelt 2 täiesti erinevat asja. Chiptuning on tuning mootori juhtaju tarkvaraga, tuningu box on lisamoodul mis paigaldatakse autole füüsiliselt juurde. Põhjalikum info tuningu boxide kohta SIIN

Kui Teil on veel küsimusi chiptuningu kohta, siis enamlevinud kliendiküsimustele leiate vastused SIIN – CHIPTUNING KKK.

    Sinu kontaktid


    Auto andmed



    Kütuse tüüp:BensiinDiisel



    ×