Pakume BENSIINI mootorite MPI (Multi-Point Injection) ja GDI (Gasoline Direct Injection) pihustite testimist, ultrahelipesu ja hooldust.
NB! Meie ei tegele bensiinimootorite Piezo (nt BMW N54), ega diiselmootorite pihuste hoolduse ja testimisega. Samuti meie ei tegele side-feed MPI pihustitega.
MPI pihustid, ehk port pihustid, on madalsurve kütusesüsteemi (tavaliselt 2-4bar) pihustid, mis on paigaldatud sisselaske kollektorisse sisselaske klappide lähedale.
GDI pihustid, ehk otsepritse pihustid, on kõrgsurve kütusesüsteemi (100-350bar) pihustid, mis on paigaldatud pihustama otse mootori põlemiskambritesse (kõik uuemad bensiinimootorid, nt VAG TSI/TFSI, BMW N55/S55/B58/S58/S63 jne).
Samuti saame testida ka suurema tootlikkusega performance ja racing pihusteid.
Testpingi abil saame komplekteerida omavahel võrdsete voolavustega pihustite komplekte.
Korraga saame testida kuni 8 pihustit.
Testimiseks ja hoolduseks kasutame ASNU seadmeid ja hooldustarvikuid (filtrid, tihendid, tööriistad jms). Nii testimiseks, kui ultraheli pesuks kasutame spetsiaalseid ASNU vedelikke.
Pihustite testimise käigus kontrollime, et pihustid ei lekiks rõhu all. Kontrollime pihustuslehvikut, ehk mustrit. Teostame dünaamilised testid, ehk testime pihustite voolavust ja pihustuse mustrit erinevate lahtioleku aegade ja mootori pöörete juures. Viimaseks analüüsime testitulemusi ja võrdleme pihustite voolavusi omavahel ning anname kliendile testitulemuste raporti.
Juhul, kui pihustite omavahelistes voolavustes on märkimisväärseid erinevusi ja/või pihustuse mustrid ei ole ühtlased ja/või ilusad, võime teostada pihustitele ultraheli pesu ja hoolduse. Teatud juhtudel on UH-pesuga võimalik taastada pihustite optimaalne või vähemalt aksepteeritav töö, kuid teatud juhtudel pole ka sellest abi. Koos UH-pesuga teeme alati 2 testimist – ennem ja pärast pesu. Hoolduse käigus asendame pihustite filtrid, tihendid, o rõngad.
Heas korras pihustid tagavad ühtlasema, sujuvama, puhtama, turvalisema mootori töö ning parema mootori jõudluse.
Performance ja võidusõidu autodel soovitame kontrollida ja hooldada pihusteid kord hooaja/aasta jooksul. Samuti vajavad rohkem hoolt ja tähelepanu etanooli ja selle segudega kasutatavad pihustid ning kütusesüsteemid tervikuna.
Tavalisemate bensiini mootoritega autode puhul võib teha pihustite kontrolli ja hooldust harvemini, näiteks kord 2a jooksul.
Samuti väga oluline on kasutada hea kvaliteediga ning õigeaegselt vahetatud/hooldatud kütusefiltreid, et vältida sodi sattumist pihustitesse.
HINNAKIRI
* MPI (madalsurve pihustid):
Pihustite testimine, hind 15eur/pihusti.
Pihustite UH-pesu, hooldus ja testimine (ennem/pärast), hind 30eur/pihusti.
* GDI (kõrgsurve pihustid):
Pihustite testimine, hind 25eur/pihusti.
Pihustite UH-pesu, hooldus ja testimine (ennem/pärast), hind 45eur/pihusti.
NB! Hinnad ei sisalda pihustite demonteerimist ja nende tagasi paigaldust autole.
Hinnad ei sisalda pihustite hoolduseks vajalikke tarvikuid (filtrid, tihendid, o rõngad jms).




